Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Övernattning i Tollarp!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 mars 2009 12:04

Nu står det en kladdig chokladkaka i ugnen som grabbarna ska mumsa på ikväll när de ska ha en trevlig spel o ölkväll tillsammans, medan jag o dottern tillbringar lite gemenskap och övernattning i Tollarp hos älskade systern och hennes älskade söner.......

i97925020_30274_www-animaatjes-nl.gif

Ska sticka inom Willys o köpa någon dricka o fika som vi ska ta med.

H vill säkert ha lite gottis ikväll med....

Nu ska kakan ut o jag hoppas den är kladdigt god ikväll!!!

Dags att packa väskan och göra klart här hemma innan vi ska iväg.


Ha en riktigt trevlig fredagskväll och mys med familjen...


 CR20Hugs201.gif




 
 
Ingen bild

ticket

28 mars 2009 22:35

jo, umgänges kretsen verkar ju vara begränsad, minst sagt, släpp navel strängen.

 
Ingen bild

Jennie

29 mars 2009 14:36

Du, så kallade "Ticket" som till en början är så förbannat feg som inte vågar stå för ditt riktiga namn, låt mig få umgås med precis vem fan jag vill. Att jag har en sån här supertajt relation med min familj som träffas så ofta, är jag JÄVLIGT glad, tacksam och lycklig över att jag har, nån som bryr sig om mig och min lilla familj utan att det ska kännas pinsamt att träffas, utan att det ska höras en massa dumma kommentarer m.m.m Det finns så mycket hat och avundsjuka runt om mig ändå så det räcker och blir över och jag antar att DU är en sån som bara vill göra livet surt för andra. Du kan inte ha ett meningsfullt liv så som Du kommenterar min underbara relation med familj och vänner. Ärligt talat tycker jag att det är riktigt synd om Dig eftersom Du har kommenterat min blogg så ofta och bara kommit med negativa och meningslösa idotmeningar som jag ändå valt att ta bort. Men denna gången kan andra få läsa Ditt tycke här.
Och Du... jag har verkligen släppt navelsträngen för längesen. Den verkar aldrig riktigt fungerat normalt hos Dig med syre och sånt där viktigt...

 
ams

ams

29 mars 2009 18:25

DU..."ticket"...hur är DIN RELATION med din EGEN ...familj???????????????????????????????????????Jag förmodar att du inte har NÅGON... FAMILJ????? Åtminstone BRYR du dig inte... VARFÖR säger du att Jennie ska släppa navelsträngen? Mig veterligt så klipptes den av när hon var FÖDD!! PUKKO... Jag VILL verkligen INTE tillhöra DIN familj!!!

http://www.ams.bloggagratis.se

 
ams

ams

29 mars 2009 19:37

Min svärson... ÄLSKAR jag lika mycket som om han varit min EGEN SON... för jag vet att han ÄLSKAR min dotter...och mitt älskade barnbarn!!!Det betyder att jag kan ÖVERLEVA...
Jag kommer ALLTID att ställa upp för HONOM...
Han ska veta, att han kan ALLTID kan räkna med oss... SIN FAMILJ!!!

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

29 mars 2009 20:17

Ams; Självklart vet han att han är välkommen och älskad av Er och han säger det ofta till mig med, och det är skönt att veta att ens man älskar sina svärföräldrar tillbaka så mycket som han gör.
Det finns det inte många som gör...
Han är glad för att Ni finns!!!
Det tror jag tom pappa märker själv ibland???
Kram.

 
Ingen bild

Josefine

29 mars 2009 20:22

Ja du Ticket....hur var det nu....Tollarp, hur fan kan man bo i den där jävla hålan????
När Du snackar skit om min syster och hennes familj så blir jag riktigt förbannad....det enda man kan beskriva dig och din ja fru eller vad hon är...så är det AVUNDSJUKA, kommer ihåg när vi alla hela den stora familjen skulle åka till Turkiet hur mycket Du kommenterade Jennies inlägg....REN JÄVLA AVUNDSJUKA, för att Du inte har någon direkt familj som vill ha med en sån suris som Du, på en semester....
Klippa navelsträngen?? Ja det har ju Du DEFINITIVT gjort....
Hoppas att Du sover gott om nätterna....

 
Ingen bild

Jennie

29 mars 2009 23:27

Du ser vad ogillad Du är "Ticket"...
Hur kan man bli sån?
Men jag hoppas Du/Ni skriver fler kommentarer här så får andra en förståelse hur Du/Ni tänker om oss...
Men som sagt det märks väl redan???

 
Ingen bild

Josefine

30 mars 2009 07:09

Förresten Ticket Du verkar ju definitivt inte ha nån familj direkt med tanken på tiden på klockan du sitter vid datorn en LÖRDAGKVÄLL, hahahaha....

 
Pernilla

Pernilla

31 mars 2009 15:16

EN väldigt onödig kommentar av "Ticket"
Väldigt onödigt....
Men ganska onödigt att genast peka ut någon som skrivit den.
Jag VET att de ni anklagar för att ha gjort det inte har gjort det.
Det var omöjligt för dem att göra det eftersom de var datorlösa i lördags...
Och Det är inte heller snällt att anklaga någon på falska grunder.
Plocka istället ut ip nummret så kan vi spåra honom/henne så slipper du kanske fler såna dumma kommentarer.
Att kommentera anonymt är bara så förbaskat fegt.
har man nåt att säga ska man STÅ för det annars kan man låta bli tycker jag...
Jag vet att eftersom någon blivit falskeligen utpekade har de tagit väldigt illa vid sig och det är inte rätt det heller.

http://minimi05.blogspot.com

 
Ingen bild

Jennie

31 mars 2009 22:27

Jag måste bara få fråga en sak! VAR har jag NÄMNT vem det är?????? INGENSTANS. Så om B o M tar illa upp så får det stå för dom, för jag har INTE skrivit något namn om min åsikt som "Ticket" har kommenterat. Om sen någon annan skriver nåt om någon som de grundar på får stå för dom.
Men om det nu inte är B o M så är inte jag den som inte kan be om ursäkt om de tagit illa vid sig. Så B o M, jag säger dessa ord som jag/vi nog aldrig kommer att få höra från Er... men jag ber om ursäkt om Ni tagit illa vid Er!
Om Ni godtar ursäkten kan Ni bestämma själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards