Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Det finaste en mamma kan höra....

Av ♥Jennie♥ - 21 april 2009 11:21

Dottern kallade på mig flera gånger utan att jag svarade och bara tittade lite skojsamt mot henne, då hon tillslut började skratta.

Jag frågade henne en sak bara för att höra vad hon skulle svara:

"- Hur vet du att jag är din mamma?"

Jag trodde att hon skulle säga nåt i stil med att hon har ju sett

i album när hon föddes och att jag låg på sjukhus, eller nåt....

Istället gör hon nåt jag aldrig skulle kunna föreställa mig 57.gif 57.gif 57.gif

Hon kommer emot mig och lägger sin hand på hjärtat och säger:

"- För att det säger mitt hjärta!!!"


  

Då värmde hennes ord mitt mammahjärta ännu mer och jag sa

att det var absolut det finaste svar jag någonsin kunde fått!!!


 331.gif JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET!!! 331.gif







 
 
Josefine

Josefine

21 april 2009 13:01

Så sött, knappt typiskt henne att säga nåt sånt :-)
Kram Josefine

http://ericeliasemma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

maria

21 april 2009 17:59

Va go hon e:))Kram

 
Pernilla

Pernilla

21 april 2009 19:47

Jag har bara en fråga Jennie vad är det som jag har gjort dig och din syster ?
Det hade varit trevligt med ett ärligt svar istället för tramset ni nu håller på med.
Och en varning.
Håll dig borta från kommentarerna hos min syster.
JAG klarar det ni slänger men alla gör det INTE.
Tack för att jag fått dela Hannas vardag via bloggen men jag tackar för mig.

http://minimi05.blogspot.com

 
ams

ams

21 april 2009 20:09

Hon har verkligen talets förmåga,huvudet på skaft och hjärtat på rätta stället!!!
Kram ...älskar Er.../mamma

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

21 april 2009 20:27

Om man ska kommentera någon annans blogg - måste man inte besöka den först då????????
Lägg av nu.

 
♥ Johanna Majkvist♥

♥ Johanna Majkvist♥

23 april 2009 14:11

Nu började jag grina, underbara lilla flicka!!

Kram

http://johannamajkvist.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards