Alla inlägg den 7 april 2009

Av ♥Jennie♥ - 7 april 2009 18:02

Läs denna väldigt sorgliga berättelse och lär av andras misstag.

Att aldrig sätta sig i varken bil eller nåt annat fordon efter man har druckit.

Det är alltid fler som blir inblandade, skadas eller t om dör.

Vill man inte ha det på sitt samvete så låt antingen flaskan stå,

eller sätt Dig på passagerarsidan och låt någon annan köra!!!!!


Av ♥Jennie♥ - 7 april 2009 17:22

Denna sången gillar H att sjunga som de har lärt sig på dagis!!!!


Av ♥Jennie♥ - 7 april 2009 17:18

Jag hittade ett klipp med det roliga komikerparet Bröderna Lagerståhl, men det är synd att det inte fanns mer av dom!!!!


Av ♥Jennie♥ - 7 april 2009 12:03

Idag är det tisdag och jag tänkte köpa lite påskris och några färgglada fjädrar och pynta lite på matbordet så det känns lite grann att det är april och påsk. Eftersom den färgranna "påskduken" är nerplockad så får det bli den enda gula duken vi har framme och den får duga till påskduk. Den är ju som tur är gul....

Först startade inte bilen när jag var på maxi så där fick jag hjälp av ett äldre par som tur var och sen kunde jag fortsätta till stan...

Hittade några kläder till H i stan idag, bla tre par leggings,

en jeansklänning, ett par jeansshorts och en långtunika.

Hon växer så det knakar och kläderna som passade i fjol är lite

för korta i benlängden så de slutar nästan uppe vid knäskålarna...


   







Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards