Alla inlägg under mars 2009

Av ♥Jennie♥ - 1 mars 2009 10:54

Vad stämmer in på Dig?

  • Jag tycker om att gå klädd i svart  = 43.6 %
  • Jag dricker kaffe varje dag! = 12.7 %
  • Jag hatar om sport!  = 3.6 %
  • Jag slingar mitt hår i lustiga färger!  = 0 %
  • Jag mår bäst när jag är deppig! = 0 %
  • Jag har mist ett randigt plagg i min garderob! = 14.5 %
  • Jag vet att det är bra att motionera, därför låter jag bli! = 3.6 %
  • Jag vill tatuera mig! = 12.7 %
  • Jag älskar ljus och vitlök! = 3.6 %
  • Min bästa vän är en mascara! = 1.8 %
  • Jag har aldrig haft ett husdjur! = 1.8 %
  • Jag firar inte min födelsedag! = 1.8 %

Totalt har 55 personer röstat.


Tack för Ert intresse...

Av ♥Jennie♥ - 1 mars 2009 10:02

Idag ska jag storstäda lägenheten med fönstertvätt, avtorkning på det som går, sortera inte skräp till skräp, dammsuga, tvätta, bädda nytt och sen får jag se om jag hinner med allt som jag planerat.

3.gif

Jag HATAR att känna skit på golven och det gör så ont när man trampar på ett gruskorn, som har en viss förmåga att a-l-l-t-i-d pressas in ordentligt.

Det värsta med den underbara solen, är en dag som idag - när solen skiner in och lyser upp golvet där man ser ett tunnt, lager av damm ligga där som ett annars osynligt täcke.


Mannen o dottern ska till ishallen o åka skridskor för första gången.

Hon sa att hon skulle lära pappa göra piruetter idag så han skulle ha hjälm och kuddar under byxorna så han inte slår sig så hårt i rumpan när han ramlar, ha ha ha....

SPskatingfigure000.gif

Tror visst hon har förutspått vad som ska hända!!!

Varm chokladmjölk ska också med, för hon har planerat vara där lääääänge.

Mina aningar drar mer åt att så fort H ramlar så vill hon hem!!!

 SPskating006.gif


Nu när snön ä-n-t-l-i-g-e-n har smält undan och man drömt om en skön och efterlängtad vårsol, med snödroppar och vitsippor och allt som hör till våren - ja då hör man på tv att det ska komma ÄNNU MER SNÖ nästa vecka!!!

WE4PRE006lowHL.gif

Fansjävlarskithelvetesmögsnö....

Det får minsann räcka nu.

Jag vill ha sol och värme, se färgglada fjärilar och höra härligt kvitter från fåglarna sittandes i björkar med så där vackert gröna nyutslagna blad...

DET är vår....


3.gif

  



   







Av ♥Jennie♥ - 1 mars 2009 00:26

Jag har ett körkort...

Jag har en bil...

Jag älskar att köra...

Men jag har inget lokalsinne...

Är helt lost på vart jag befinner mig...

Speciellt om det är mörkt ute...

Mannen tyckte det skulle vara kul att vara

tyst en gång jag kör och se vart vi hamnar...

Det tycker inte jag...

En GPS hade inte suttit helt fel...

Om man nu hade kunnat lite på den till 110 %...

Men det kan man aldrig...

Tyvärr...

Jag kommer inte att köra så långt att jag inte hittar hem igen...

Aldrig nånsin...

Helst ska jag ha nån med mig...

Som har bra lokalsinne...

Och hittar hem...

Eller till utsatt mål...



Get yours at SweetIM.com

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards