Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av ♥Jennie♥ - 5 augusti 2008 23:28

Har beställt tid på vc till Hanna så hon kan få

Havrixsprutan som skyddar mot hepatit A-infektioner.

1.gif

Jag har redan fått den vaccinationen, men jag ska

ta vaccinet Dukoral som skyddar mot Kolera.

Det är ju inte så kul om semestern blir förstörd

av en sån sak...


Hanna måste ha ett pass också så det ska

vi fixa inom de närmsta dagarna tror jag...



Nu längtar jag efter att krypa ner i sängen och

få lite sömn så man orkar med morgondagens pass!!!


                      71.gif Sov gott 71.gif


                          


Av ♥Jennie♥ - 5 augusti 2008 23:07

... till TOSSELILLA och nu ska mamma o pappa också följa med dit.

Hanna lär säkert tycka det ska bli extra kul...

Allt är förberett som ska tas med, korv, bröd, dricka, kaffe, fika och badkläder fall ifall det blir badväder...

Hoppas nu bara att det inte är nån olärd unge som sitter kvar nedanför vattenrutchbanan som man krockar med, som både jag o Hanna har gjort...


Hur tänker man som förälder när man inte lär sina ungar

att flytta sig så fort som möjligt när man åkt färdigt???

Eller att man inte ska gå precis framför där folk åker ner i bassängen???

Förra gången när vi var i Tosselilla krockade jag med ett barn som åkte före mig och när det var min tur och jag var nästan nere, såg jag att han satt kvar på kanten på rutchkanan!!!

Fidde hade sagt till honom många gånger att han skulle akta sig...

Men det struntade han i och sen fick han ta smällen.

I ryggen.

Hoppas han fick ont.

Stupid kid.

Jag fick dessvärre också ta smällen.

På ena smalbenet och det gjorde såååå förbannat ont.

  

När vi var på Öland var det tyvärr dags för Hanna att krocka.

Men den gången var det en tjej som GICK precis framför röret.

Men hallå???

Det KAN faktiskt komma folk från en rutschkana!!!

Det har tydligen inte föräldrarna lärt sina ungar.

Hoppas verkligen att det inte händer några incidenter i morgon...



i118570816_28282.gif

        71.gif  Hej så länge 71.gif









Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards