Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av ♥Jennie♥ - 27 augusti 2008 22:45

Insåg att jag inte hade så många klänningar att ta med i resväskan när jag kollade häromdagen och det är ett måste där nere...

Syrran berättade att hon beställt lite grann från Ellos eftersom de har rea nu på massor av plagg, så jag var inte sen med att checka in den sidan...

Det blev en sån här turkos och en svart tunika. Hur sköna som helst.

 49,50 kr...

Zooma 


Denna raffiga och färgsprakande tunika/klänning kunde jag inte motstå...

Endast 74,50 kr...

Zooma


Sen blev det en kornblå tubtopp men som tagit slut på bild...

49 kr...

Allt provades först och sen åkte det ner i tvättkorgen.

Jag hatar "stanken" av nya kläder.

Kläder ska dofta rent och fräscht av tvätt o sköljmedel...


I morgon ska jag in till stan o köpa VEET.

Jag tål inte att raka mig under armarna med rakhyvlar längre.

Jag får massor av stora finnliknande grejor både

i armhålorna och längs med sidan.

Det gör så in i h-es ont när behån sitter och skaver precis där.

Så nu ska jag testa om möget verkligen funkar...

Sannolikheten är ju inte så stor eftersom jag rakar mig varje gång jag duschar och har gjort så sen jag var 12, typ.

Stråna är hårda som järnspett och går inte av för hackor...

Nej jag skämtar bara... Men hur funkar krämen egentligen???

Är det nån kemikalie som bränner bort hårstrået hur tjockt det än är?

Eller mjukar den upp roten bara???

Äh, skit samma jag måste testa en sån i vilket fall som helst.

Har ju inte råd med dyra salongsbesök med vaxborttagning precis.

Brassevarianten är inte att tänka på.

Där får jag fortsätta ansa lite snyggt runt rabatten...


 tulpenglitterlijn.gif



Av ♥Jennie♥ - 27 augusti 2008 14:00

"- Vet du vad en på mitt dagis gjorde

på mig idag innan vi gick till Björket?"

Jag svarade att jag inte visste.

"- Det var en som puttade på mig!"

"- Jasså, vad gjorde du på honom då?" sa jag.

"- Inget... jag bara hoppade på honom!"

  







Av ♥Jennie♥ - 27 augusti 2008 09:20

Ikeakatalogen 2009


Tjoohoo nu har äntligen den nya IKEA-katalogen kommit och i dessa urtrista, gråa dagar kan man krypa upp i soffan med en stor kopp te, en varm filt och bara drömma om alla fina-snygga-vackra-enkla-praktiska och häftiga prylar som man skulle vilja ha i sitt hem...

Har Ni inte fått den än, så dröjer det säkert inte länge förrän den dunsar ner i brevlådan!!!

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards