Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av ♥Jennie♥ - 13 augusti 2008 16:54

Tjoohoooo!!!

Hanna har sovit en hel natt - fortfarande utan blöja

och utan att ha kissat i varken hennes egen eller vår säng.

Tjejen börjar bli duktig ju...330.gif

Visserligen var jag uppe på toa med henne och då rann det

till riktigt ordentligt så det var bara bra, och tur!

Hoppas det går lika bra resten av dessa nätter vi testar nu...

Jobbigt att ställa mobilen 02 och 4.30 men förhoppningsvis 

får man kanske lön för mödan?

 2117zgiguinskl.gif

Av ♥Jennie♥ - 13 augusti 2008 09:38

Jag VET att jag gillar att vara ute i god tid.

Det kan inte hjälpas, jag är sån.

Allt jag kommer på skrivs upp på ett papper och

sen stryker jag det efterhand jag packat ner det.

Det funkar och är jättepraktiskt för mig.

Resan är visserligen BARA om 5 veckor,

men redan nu har jag skrivit upp 47 saker till mig,

20 saker till Hanna och 18 till mannen...

Det låter egentligen mycket.

Tänk på allt smått som pincett, laddare till kamera o mobil,

tandborste/tandkräm, deo, rakhyvel, kräm och sånt.

Allt det ska bara ner i en nesseccär, men ändå...

Eller nej visst ja... nu måste man stoppa ner alla flaskor

och förpackningar med flytande innehåll i resväskan!!!

Som är VÄL inpackat så det inte fryser uppe i luften.

Det gäller nya begränsningar nu på hur mycket

vätska man får ta med sig i handbagaget:

* Vätska, krämer, geléer och sprayer i behållare

som rymmer max 1 dl får tas med i handbagaget.

* Flaskor, burkar och tuber ska placeras i en genomskinlig 1 liters

plastpåse och utan problem få plats i påsen, som ska vara stängd. 


Jag gillar att ha såna "onödiga" saker för mig.

Skulle man glömma nåt så är det inte hela världen...

                                 1221801.gif

         10.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards