Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av ♥Jennie♥ - 28 augusti 2008 18:41

Jag köpte den där krämen Veet idag och kunde inte

låta bli att testa den nu ikväll när jag tog en dusch.

Jag läste att man skulle helst inte låta den sitta på

huden mer än max 6 minuter och eftersom jag har ganska

grova strå under armarna o på benen så lät jag krämen sitta på full tid.

Testade att dra bort ett hårstrå men fick inte tag på det...

WHAT???

Det hade blivit alldeles mjukt!!! 

Drog lite med skrapan man fick till i förpackningen

(som om man rakar med hyvel)

men tyckte det gjorde lite ont under armarna.

Jag sköljde bort resten med vatten istället och skrubbade

samtidigt med ett par skrubbhandskar... mmm, real nice!!!

   


Faktiskt så fungerade den här skiten.

Egentligen ger jag den bara 4 solar av 5...

Man blev inte riktigt hårfri som när man rakar med hyvel.

Speciellt inte på benen.

Jag smorde visserligen inte in sååå tjockt lager iom

detta var första gången så det skulle man kanske gjort???

Jag vet inte, får testa det nästa gång!


Men för att användas under armarna ger jag den toppbetyg!!!!!

5 solar av 5.


zonnen-(4).gifzonnen-(4).gifzonnen-(4).gifzonnen-(4).gifzonnen-(4).gif


Där tog den bort så gott som allt och jag behövde inte oroa mig för mitt födelsemärke som sitter på ett ganska så mitt-i-vägen-ställe där.

Det bästa av allt är att den varken sved eller gjorde 

mig blev rödflammig som jag alltid blir efter en avhyvling.

Därefter får jag såna där små fula röda

plitor under armarna och i bikinilinjen.

Sen om jag kläggar på sån där fräsch deodorant så utvecklas

de små piltorna till stora, biffiga och ibland även varfyllda bölder...

Hmmm inte så nice precis...

Och dom gör sååå j-a ont.

Så fritt fram alla som vågar testa denna underbara hårborttagningskräm!!!

Me Love It A Lot!!!









Av ♥Jennie♥ - 28 augusti 2008 10:05

Jag har aldrig hört en flicka sjunga så fint som Zara Larsson!!!

Gå in på Youtube och sök på

Zara Larsson One moment in time - Talang 2008

eller

Zara Larsson My Heart Will Go On - Final Talang 2008


Zara Larsson - Winner of Sweden's Got Talent!


Pinkcourtny_www-animaatjes-nl.gif

Av ♥Jennie♥ - 28 augusti 2008 09:36

Ett par i Lidköping hade fått problem med ekonomin och bestämde

sig för att hustrun skulle börja fnaska för att bättra på hushållskassan.

Så frun i huset riggade upp sig och gick ut på gatan.

Sen dröjde det inte länge innan hon kom hem med sin första kund.

Hon skulle vara i sovrummet och gubben skulle

hålla sig i köket och hålla koll på verksamheten.

Kvinnan kom snart tassande ut i köket och viskar:

"- Hur mycket ska jag ta för det här?"

"- Säg att det kostar en tusenlapp!"

Strax därpå är hon tillbaka igen i köket.

"- Han säger att han bara har en femhundring, vad gör jag nu då?"

"- Ja, då får han nöja sig med ett handjobb!"

Kvinnan går in igen i sovrummet med beskedet och kunden säger ok.

Så drar han ner byxorna och fram väller ett enormt organ.

Kvinnan tittar ändlöst på prakten och går sen ut i köket och säger:

"- Eh... vi kan väl låna honom en femhundring????"


  










 

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards