Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av ♥Jennie♥ - 22 augusti 2008 13:02

Har varit i stan och har luktat på olika parfymer som syrran tyckte var goda.

Vi har ju alla olika smak som tur är men jag gillade JLO;s Glow i silverflaska.

Den till vänster luktade exakt som en Luxetvål och det är inte min stil...

Visst kan det vara gott med en tvåldoft på händerna, men inte på halsen.


Parfymer jag ÄLSKAR är:

Cacharels 330.gif NOA 330.gif

och 330.gif NOA PERLE 330.gif


Inte att förglömma så har vi min favvodoft sen mååååånga år tillbaka

men som tyvärr bara går att få tag på i Paris och USA...

330.gif Léau 330.gif by Laura Ashley...




Aloe Verakrämer i all ära mot getingstick, solsveda och småsår...

Många tackar gudarna för den...

Men snäppet bättre är min favoritkräm som även många kändisar använder mot precis ALLT och som gör susen är Elisabeth Arden´s 330.gifEight Hour330.gif!!!

Den fanns i 50 ml tub och kostade 260 kronor, men tjejen i kassan tipsade mig om att jag tjänade på att köpa deras kit med en 50 ml tub med Skin Protectant, en 50 ml tub med Intensive Moisturizing Body Treatment och en 30 ml tub med handkräm för endast 269 kronor!!! Helt galet billigt!!!

 

Man kunde även ha handkrämen till fötterna och där gör den susen mot spruckna hälar och förhårdnader...

Skin Protectant-krämen använder jag bl a om jag blir röd vid näsvingarna, till små finnar, solsveda, myggbett, spruckna eller nariga läppar, skärsår och just nu använder jag den till mitt eviga kliande eksem på vaderna!!!

Jag rekommenderar den starkt till alla...









Av ♥Jennie♥ - 22 augusti 2008 09:11

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards