Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av ♥Jennie♥ - 15 augusti 2008 09:15

Kollade i kalendern och såg att det var hela 33 dagar kvar tills vi ska åka...

Måste dagarna gå såååå sakta???


CountDays-LMG2.gif

Av ♥Jennie♥ - 15 augusti 2008 08:32

Jag låg kvar i min säng och somnade om igen

efter Hanna hade vaknat och ville gå upp.

Hon brukar gå in i gästrummet o kolla på barnprogram där

på morgnarna och som vanligt gjorde hon det i morse med.

Trodde jag...

Hon kom in till mig kl 8 och la sig så där mysigt intill mig och sa:

"-Heej mamma!!!"

Jag såg på henne och hörde på hennes röst

att hon hade gjort nåt som hon inte fick...

Hon visade mig sin hand och sa:

"- Ojdå... kolla min hand!"

Med lite John Blund-sand kvar i ögonen såg jag nåt

svart i hennes hand och frågade vade det var för något...

Sen försvann all sand och min blick klarnade.

Hon hade ritat med en svart penna på sig själv!!!

Jag frågade med VILKEN penna???

 

Hon pekade in mot tv-rummet och jag gick in.

Mhmmmm....

Hon hade ritat DÄR också...

På bordet.

Med en penna som man skriver text på cd/dvdskivor!!!!!!!!

Hon hade RITAT med en svart penna på:

Fingrarna, händerna, armarna, under armarna, i armhålorna,

i naveln, nedanför naveln, på muttan och nästan i,

på ryggen, på skinkorna, mellan skinkorna, benen, och på tårna...

Ooooops-Lmg2.gif


Ställde henne i duschen och tog en tvättsvamp

och försökte få bort alla svarta streck...

Undrar vad hon tänkte när hon ritade sig under den ena armen?

Där hade hon ritat små prickar...

Kanske skulle hon härma mina hårstrå???

Som tur var gick det att få bort alltihop.


Vi har MASSOR av papper som hon brukar rita på men

det dög visst inte idag...




Ska åka bussen till syrran efter lunch.

Hanna får leka lite med Eric o Elias...

Mamma o pappa skulle också komma dit i kväll.

Då ska det bli TACOS!!!

Det är kul och skönt att kunna umgås så med sin familj.

Vad gör man utan dom?

Sina allra, allra närmaste och bästa vänner...


harten-iloveyou.gif











Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards