Alla inlägg den 1 september 2008

Av ♥Jennie♥ - 1 september 2008 09:57

Hanna kollar på Bollibompa och sjunger för fulla muggar.

Ganska nice att det är barnprogram på morgonen så jag kan

fortsätta min underbara "Törnrosasömn" nån timme till.

Vaknar oftast kl 9.

Då kan jag inte sussa längre pga ryggen...

Ett jäkla skit att ha ryggproblem redan i 30-årsåldern.

Jag vet inte om sängen är för mjuk?

Har lagt in några filtar under madrassen

för att höja upp min sida lite.

Känns som det hjälper lite grann iallafall...

I morse vaknade jag med en smärta på höger sida i nacken.

Gör ont när jag vrider huvudet åt höger,

precis som när man suttit i drag.

Aj aj aj...inte skönt alls.


Började igårkväll med allergitabetterna

mot mitt helvetiska kliande på vaderna.

Det kliar så infernaliskt mycket en lång

stund så tillslut rinner blodet ner för benen...

Jag fattar inte var det kommer från.

Jag har katt och mögelallergi men har inte

varit nära det ena eller det andra på länge.

Smörjer benen varje kväll med den

mjukgörande krämen Eight Hour. 

Plitorna under armen minskar för varje dag.

Har inte använt någon deo, men jag blir heller inte

svettig när jag smetar in samma kräm som ovan...


Ska snart cykla in o se om mina foto är klara.

Tycker nästan att jag borde få pengar tillbaka

när deras saker inte fungerar som det ska.

Jag menar det står att man ska få fotona efter en timme...

Jag har inte fått mina på över 50 timmar...

Det kallar jag riiiiktig dålig service!!!AF1Dogani012.gif






Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards