Alla inlägg den 5 september 2008

Av ♥Jennie♥ - 5 september 2008 14:19

Hanna vill absolut fortsätta på gympan och därför fick hon en ljusrosa dräkt, ett par skor och en vattenflaska med Hello Kitty...

Ska bara hitta ett par tunna leggings med...

Visst ser hon ut som en blivande gymnast!!!


vote.gif


Av ♥Jennie♥ - 5 september 2008 14:02

Vi kvinnor förväntas ha:


Rådjursögon

Getingmidja

Smultronläppar

Äppelkinder

Persikohy

Pianofingrar

Ben som ett föl

Hållning som ett fullblod

Äta som en mus

Vara trogen som en hund

Vara glad som en lärka

Dofta som en sommaräng

Snabb som en vessla

Spännande som en tiger

och kåt som en kanin...

  

 i116029896_16396.gif


Är det konstigt att vi är trötta???


  







Av ♥Jennie♥ - 5 september 2008 13:54

En man ligger på sjukhuset med magproblem

när han plötsligt får diarré och skiter i sängen.

Mannen får panik, viker ihop lakanet med bajset

och slänger ut det genom fönstret.

Lakanet hamnar på en A-lagare som går förbi.

Han börjar brottas ett tag med lakanet och bajset rinner ut.

Då kommer en annan man förbi som frågar vad han gör?

"- Fan... du kommer inte tro mig, men jag tror precis att jag har bankat skiten ur ett spöke!!!" 


  







Av ♥Jennie♥ - 5 september 2008 13:45

"Jag är en normal kille som söker efter någon att göra lite udda saker med, tex onanera och titta på snöslungor, samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår, det är mysigt.

Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta kort på förbipasserande för de brukar se så förvånade ut, det är skojigt.

På fredagkvällarna gör jag oftast två varma mackor, den ena äter jag och den andra kallar jag för slyna och sen ligger jag med den.

Gillar myskvällar och är ofta ute o går med min lama tax Siv-Göran.

Tycker även om att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på dåliga westernfilmer från 70-talet. Om liknande intresse finns kanske vi kan träffas och prata lite???"


   






Av ♥Jennie♥ - 5 september 2008 13:33



Ikväll blir det fiskgratäng till mig o Hanna för Fidde

har ju all världens superallergi mot sånt som levt i havet....

Han får stora hemska hål i fingrarna

och tungan svartnar om han äter det...

Fast tungorna brukar oftast svartna när man ljuger, sägs det...

Det får bli kycklingspett till älsklingen,

för jag vill absolut inte att han ska få hål i fingrarna...

eller egentligen så hade det varit bra på ett sätt,

för då hade snuset stannat kvar i dosan!!!




Av ♥Jennie♥ - 5 september 2008 13:03

Dottern spelade Pippi, blev arg och slängde musen hårt i bordet...

Jennie sa till på skarpen vad som gäller vid datorn...

Dottern lyssnade men brydde inte sig...

Jennie sa det igen med en varning...

Dottern spottade mot mig...

Jennie gick ut med dottern i hallen på en stol...

Dottern satte sig och grät...

Jennie stängde Pippi...

Dottern sa förlåt...

Jennie godtog ursäkten och berömde...

Dottern ville inte sitta kvar...

Jennie sa att det bestämmer inte hon...

Dottern fortsätter gnälla och ställer sig i köket...

Jennie gick ut satte dottern på stolen igen och sa att dottern kunde komma in när hon var tyst...

Dottern sa förlåt igen och att hon skulle vara tyst...

Jennie sa att det var bra...

Dottern var tyst...

Jennie gick ut och sa att dottern kunde komma in nu...

Dottern o Jennie kramades...

Allt okej igen!!!

Toppen!!!


i62126306_22211_2.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards