Alla inlägg den 10 september 2008

Av ♥Jennie♥ - 10 september 2008 21:08

Satt med luren o snackade med mamma

och hon frågade om jag skrivit nåt nytt idag.

Jag visste faktiskt inte!!!

Fick gå in o kolla sidan men det hade jag inte gjort.

Ha ha, antingen har jag suttit här för mycket

eller för lite för att komma ihåg vad jag skriver om...

Ingen bra början känns det som.

Igår var Hanna på dagis och de lär sig om bokstaven "T" och de skulle ha med sig nåt som började på den bokstaven. De ska också försöka skriva ner den saken de har med sig på en liten papperslapp, för sen när det är sista skedet innan skolklockan ringer in, kan man se hur de har utvecklats i skrivandet.


Nu till det roliga...

Vi satt vid matbordet och jag tänker högt vad Hanna skulle kunna ha med sig som börjar på "T"....

Hmmm, jag kom faktiskt inte på nåt - men då säger älskade mannen:

"- Hon kan ta med mitt TENNISRACK!!!!!!"

Jovisst, det börjar visserligen på "T" - men hallå,

hon ska ju försöka SKRIVA det också....

Kanonbra förslag ju.

Vi körde på mitt enkla förslag sen:

En Tepåse!!!


 


Idag när hon på dagis fick hon veta att en till på hennes avdelning skulle också åka till TURKIET - men dagen efter oss och bara en vecka...

Undrar vad vi gör exakt NU vid detta klockslaget om EXAKT en vecka???

Dricker färggranna drinkar...? Kanske badar i poolen och dricker färggranna drinkar...? Eller spelar kort och dricker färggranna drinkar...?

493954v5pge1abf1.gif

Undrar vilka drinkar (utan alkohol) barnen kommer välja???

Synd de inte har Pepsi Max...

Eller laktosfri mjölk till Hanna...

I vilket fall som helst så väljer hon nog inte mjölk..

Kaffe möjligtvis...

Eller te som är hennes kvälls-favvo-mys-drink nu...

Grabbarna väljer nog "Sprajt" eller "Fanta" tror jag...

De ska få dricka så möet de tyar...

Hoppas Hannas blöja håller trycket...

 new0135.gif


Ha ha, gissa om det finns nån som lääääängtar???

Precis.

Jag.

Jennie.

7 dagar kvar...

TJOOHOOOO!!!!









Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards