Alla inlägg den 2 september 2008

Av ♥Jennie♥ - 2 september 2008 09:59

Fick ett litet ryck och cyklade vidare ut

till Netto efter jag lämnat dottern på dagis.

Såg i deras reklamblad att de sålde joggingskor billigt.

Kanske fanns det ett par kvar till Jennie som ska börja ut o Powerwalka.

Vilken tur att jag fick det rycket just idag....

När jag kom in i affären var det kö till lådorna med Naturgodis.

Kollade på prislappen som var röd och det var extrapris just idag...

29 kr/ kilo!!!!!

Vaddå billigt????

Tjohooo, jag som ääääälskar cashewnötter!!!!

Tyvärr såg jag inga cashewnötter så det fick bli en stooooor påse med pistagenötter istället och en liten med kokosklumpar och några jordnötter med choklad på.

Mumsfillibabba!!!

Ställde mig i kassan och såg att andra hade påsar med just det som jag var ute efter... Cashewnötter.

Var fasen hade de hittat dom???

 

Hmmm måste in igen för jag SKA ha såna.

Jag hittade dom tillslut och det blev en stor påse där med.

Nu har vi så vi klarar oss ikväll.

Och nästa vecka. Och nästa igen.



Vilken otur Jennie hade idag...

Där fanns inga skor kvar, buhuuuu.

Snyft.

 

Får väl köpa ett par i stan istället.

Men jag ska ge max 200 kr.

Snål???

Nej... jag är ingen elitlöpare och jag är verkligen

inte ute efter snygga och modeinriktade skor.

Jag ska bara amatörjogga med dom runt kvarteret

i några veckor innan jag ställer upp i Skogs-Maran...

Mitt eget lilla lopp.

Fem varv i Björket under en timme, och det UTAN blåbärssoppa!!!


at008.gif







Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards