Alla inlägg den 7 februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 7 februari 2009 23:38

Dagen idag tillbringades först i en affär där vi köpte en ny bilstol till Hanna.

Hennes gamla är ganska hård nu och inte så bekväm att sitta i om man åker en längre sträcka.

Hon fick välja färg själv och det blev en svart och limegrön.

Jättefin var den.

Hanna hälsar:

"-Tack så mycket mormor o morfar!!!"

  

Sen åkte vi hem till mamma o pappa och visade upp huset på pappret vi fått av mäklaren.

Det känns så konstigt att det hände så snabbt.

Vi fastnade för huset på en gång, eller på andra gången...

I onsdags kollade vi på två hus under kvällen och klockan 21.30 är vi plötsligt HUSÄGARE!!!

Holy shit....

Vi var hos mäklaren igår och gick genom en heeeeeel del pappersexercis om precis allt jag inte förstod mig på, men som jag hoppas att jag kommer göra när vi väl bor i huset...

Annars får väl syrran bli min mentor!!!

Ha ha ha...


Godnatt och sov gott, det ska vi göra...











Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards