Alla inlägg den 16 februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 16 februari 2009 19:19

I morse behövde jag inte skrapa rutorna!!!

Eller jo liiiite grann gjorde jag, men inte så mycket som andra dagar.

Det är så kul att köra bil, hi hi...330.gif

Fattar inte varför jag inte tagit mig i kragen o gjort det innan???

Det tog tre månader och efter det har jag nog kört v-a-r-j-e dag.

Om man bortser från då vi krockade och inte hade nån mer bil... buhuuuu...

 

Sen vi köpte vårt lilla röda lingon så har det varit lättare för Fidde

att åka buss till sitt jobb och att jag har kört bilen till mitt.

Som nu har blivit mitt favvoställe...


Vi ska till Malmö på fredag och se hockey!!!

Jag o Hanna ska också med och heja på MIF.

De är så jäkla bra nu när de bäst betalda spelarna lämnat

MIF och låtit "smålirarna" träda fram och visa vad de kan.

Och visst KAN dom!!!

    


I fredags när de spelade mot AIK vann de med 6-2!!!

De hade en publik på 12000 personer...

Det måste varit göttit att vinna en sån match med så mycket publik!!!

INGA PENGAR - BARA HJÄRTAN!!!

Heart Glitter Graphics


  


Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards