Alla inlägg den 22 februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 22 februari 2009 14:43

Ja nu har jag inte kunnat skriva här på några dagar för vår dator går inte att starta, så nu sitter jag hos min kära syster och har äntligen kunnat logga in. Jaha... vad har hänt under dessa oskrivna dagar???

Jag har jobbat ett antal dagar och tycker det är riktigt kul så  jag hoppas de ringer i morgonbitti och frågar om jag kan hoppa in för nån som blivit sjuk eller tagit ledigt ha ha...


I fredags var jag, Fidde o Hanna i Malmö

och såg MALMÖ vinna mot ALMTUNA.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! 

Congratsrainbowstartextandgraphics

Jag har aldrig tyckt det har varit så kul att

vara på en hockeymatch som det var då. 

Fan vilket tryck det var både framför och bakom oss där vi satt.

När det blev hårda tacklingar mot Malmö, tände vi till som hejade på MIF.

De framför oss flög upp från stolarna, hytte med händerna och visade två fingrar och menade på att det skulle bli utvisning två minuter, buade, svor, och skrek åt domaren att han var både det ena och det andra, bla bla bla.

Sen när Babyhawksen tacklade tillbaka, hördes det ett glädjesorl blandat av både hurrarop, busvisslingar och applåder så det ekade i öronen...

När straffarna hade avgjorts med att MALMÖ vann, firades det ordentligt i hela arenan och de framför oss hade antagligen druckit något lite starkare än bara cola till korv eller hamburgaren......!!!!!!

14.gif

Det blev highfives och glädjehopp, omkramningar

och grattisrop som ekade hela vägen ut till bilarna.

Det roliga och otroliga var att när Malmö hade kvitterat till 2-2 så somnade Hanna och vaknade sen ett tag innan hon åter igen somnade om...

  

 INGA PENGAR - BARA HJÄRTAN


hartje-klein-2.gifhartje-klein-2.gifhartje-klein-2.gifhartje-klein-2.gif



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards