Alla inlägg den 8 februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 8 februari 2009 12:20

 


*Jag blir svettig i händerna när jag blir nervös
*Jag älskar att titta på Miami Inc / L.A Inc
*Jag vill tatuera mig men vågar inte
*Jag hatar filmer med småkryp
*Jag hade problemhy i tonåren
*Jag tror inte på Gud mer
*Jag hatade skolan
*Jag plockar ögonbrynen
*Jag är uppväxt med djur
*Jag har velat bli delfintränare
*Jag har aldrig läst till undersköterska
*Jag älskar chips men hatar det efteråt
*Jag vill ha ett jobb med minst 35000kr/mån
*Jag har varit i Spanien, Egypten, Portugal
*Jag har varit i Dubai, Bulgarien, Turkiet 3 gånger
*Jag är mörkrädd
*Jag kan inte åka slalom
*Jag ser inte bra på långt håll utan glasögon
*Jag använder bara glasögon till att se på tv
*Jag fyller år i januari
*Jag har vänner och ovänner
*Jag hatar folk som tror de är speciella
*Jag tror på andar
*Jag har dåligt minne
*Jag älskar att diskutera
*Jag är väldigt lat
*Jag älskar smink
*Jag hatar ryssar
*Jag blir lätt irriterad
*Jag är bra på att laga söndagsstekar
*Jag älskar att göra tårtor
*Jag älskar att stå bakom min kamera
*Jag tycker om Kitty-figuren
*Jag har allergi mot katter
*Jag hatar katter
*Jag o mannen såg Pittsburgh-Ottawa i Globen 
* Jag har dåligt lokalsinne

* Jag och min lilla goa familj har köpt hus

*Jag har klarat körkortet i januari

* Jag älskar heminredning

* Jag älskar orkidéer

* Sommaren är min bästa årstid

* Jag har fått intresse för ett nytt arbete

* Jag står för mina åsikter


 

Sunday Glitter Graphics



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards