Alla inlägg den 10 februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 10 februari 2009 21:42

Denna har jag snott från dittanodattan och några av påståendena stämmer verkligen in på mig...

Visste du att...

Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat

tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe?

(Är knappast värt det...)


Om du fjärtar oavbrutet i 6 år och 9 månader kommer du att producera

tillräckligt med gas till en atombomb?

(Nu börjar det likna något!)


Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt I

kroppen att det kan spruta 914,40 cm ?

(Oh My God!)


En grisorgasm varar i 30 minuter?

(I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!)


En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan den dör?

(Ohyggligt!)


(Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen...)

Om du bankar ditt huvud in I väggen gör du av med 150 kalorier I

timman?

(Prova inte detta där hemma. Men kanske på arbetet...)


Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är

fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita

loss hannens huvud?

('Älskling, jag är hemma! Vad f...?!')


En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? Det

motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.

(30 minuter...Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig detta??)


Havskatten har över 27000 smaklökar!

(Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?)


Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen?

(Jag vill fortfarande va en gris I mitt nästa liv - kvalitet framför

kvantitet!)


Fjärilar smakar med fötterna?

(Någonting jag alltid har önskat att veta!)


Den starkaste muskel I kroppen är tungan?

(Hmmmmmm....)


Högerhänta människor lever I genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta?

(!)


Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa?

(OK, det är nog bra.....)


En katts urin lyser under svart ljus?

(Svart ljus.... ?)


En struts öga är större än dennes hjärna?

(Jag känner människor med samma problem...)


Sjöstjärnor har ingen hjärna!

(Sådana människor känner jag också!)


Isbjörnar är vänsterhänta?

(Om dom byter, kommer de att leva längre!)


Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens

skull?

(Men grisen då?)


Nu när du har flinat minst en gång, är det din tur att sprida

dumheterna och skicka dem till någon du tycker skulle kunna behöva

ett flin...

(Kanske till och med ett gott skratt....)

Av ♥Jennie♥ - 10 februari 2009 20:58

Jag o Hanna var på Netto häromdagen och skulle kolla om de hade nån kul leksak till henne. Vi hann gå bort till frukt/grönsaksavdelningen där jag fick syn på de smarriga Sharonfrukterna som låg i en korg ganska högt upp där lådan var lite för mycket vinklad neråt, och redan här kan man lista ut vad som hände... Mhmmm, jag hade tagit tre stycken och hann precis lägga dom i en påse när jag plötsligt ser en orange megavåg av Sharon komma

rakt mot mig. Hanna skrek rakt ut:

"- VAD GÖÖÖR DU MAMMA???"

 

Bakom mig stod ett gäng tonnisar och sa:

 "- Meen shiiiit...faaan!" och sen bara gick de jäkla glinen utan att ens

vara lite schyssta o hjälpa mig att plocka upp alla 50 frukterna.

Tack så mycket för ingenting, typ...

Vi kom bort till leksakerna och idag ångrar jag

att Hanna fick det hon ville ha.

Både jag o Fidde har lite svidande skoskav i öronen

av ett enformigt tjutande av hennes BLOCKFLÖJT!!!!

Som hon till en början sa att det var en trumpet!!!

Tack och lov  - inte.

Mitt eget fel, men men...

Får väl tejpa för hålet på undersidan där tummen ska vara...

Plus vartannat hål på framsidan, ha ha....


  















Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards