Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Efterlysning!!!

Av ♥Jennie♥ - 21 augusti 2008 11:46

Är det någon av er som kommer från TASSEBODA???

 
 
Ingen bild

Anneli

22 augusti 2008 00:08

Hej Jennie!
Som du förmodligen redan listat ut så finns jag bland dina läsare. Och jag är ju ifrån Tasseboda.
Och det var även jag som undrade varför du var så arg här nedanför.
Det är inte roligt när någon skriver något nedlåtande det håller jag med om. Men du blev arg utan att vi "läsare" hade en aning om vad som hade hänt. kanske att andra visste om det, men jag fattade iaf ingenting.
Blev så konfunderad när jag läste ditt inlägg om fuck off och så vidare. Men jag har ju förstått nu att det finns en anonym användare som har gjort inlägg som inte passar sig.
Jag hoppas att ni får en underbar resa till Turkiet! vi åker själva till Cypern under nästan samma tid. Fast vi är bara iväg en vecka.
kramar till er allihopa´!

 
Ingen bild

mammajennie

22 augusti 2008 12:59

Hej Anneli!!!
Enligt syrran förstod jag tillslut att det kunde kanske vara Du som var "Anneli"...
Jag fick en knäpp kommentar från en som kallade sig "Ticket" som antagligen bara är jävligt avis på oss och inte vet att när vi åker utomland har vi hur kul som helst...
Som syrran sa är det antagligen bara nån avundsjuk fjortis som inte fick följa med sina polare till Kos på fyllefest eller nåt i den stilen...!!! Bl a skrev "Ticket" att "Det är inget unikt med att åka utomlands och att jag tydligen var ganska tjatig om vår resa... Om det är så jävla retsamt att läsa om vad jag skriver så varför gå in på min blogg överhuvudtaget???
Jag har aldrig menat att min text var till Dig, enbart till "Ticket" och jag valde att inte visa hennes kommentar, men antar att hon fattar att mitt inlägg var avsett till henne!!!
Hoppas Ni får jättekul på Cypern allihop. Jag hade också velat åka dit men allting är så himla dyrt ju... Det är inget kul att vara på ett ställe när det är samma eller dyrare priser än här... Än så länge är priserna hyfsta billigt i Turkiet och Bulgarien, men det ändras sökert om några år, tyvärr...
Ha det gott och var rädda om Er!!!

 
Ingen bild

Anneli

23 augusti 2008 23:05

Jag tycker att du kan fortsätta att "tjata på" om resan. Klart att man är spänd och man vill ventilera sina känslor. Så gör jag i min blogg också.
Skit i alla negativa feedbacks som kommer. Du vet bättre själv.
Tack för att du förklarade lite bättre varför du var så arg!

Jo då.. nog har jag förstått att det är dyrt på cypern. Vill ändå inbilla mig att typ väskor och skärp är billigare. Men vi får väl se. Maten lär vi ju få betala dyrt för.
Nu är det ju inte jag själv som bestämmer vart vi ska och vad vi ska göra. Det är gubbens chefs fru som står för det mesta antar jag. Känns som om jag bara hänger med.
Tror och hoppas ändå att det ska bli jättetrevligt.
Som jag har försått det hela så är vi ändå verkligen nära varandra. Ni kan ta båten över till oss. Ni är bara 5 mil ifrån oss. (vet inte säkert men jag har för mig att när jag sökte så kom jag fram till det.)

Ha det nu så gottigt Jennie!
Kram Anneli

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards