Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Äckliga dröm..

Av ♥Jennie♥ - 13 september 2008 18:15

Häromkvällen när jag o Fidde skulle lägga oss, såg jag ett litet djur på lakanet och jag fick ta väck det för Fidde tyckte det var äckligt...

Det var kanske inte så bra att ha såna husdjur och speciellt inte i sängen,

för på natten drömde jag en förvriden och hemsk mardröm om att Hanna skulle sätta igång takfläkten, och rätt som det är flyger det ner miljontals svarta små äckliga myror och spindlar som är kletiga och för ett gnisslande oljud precis som att de tuggade på nåt...

Ööörk...!

  Blah 

Inte nog med det.

I natt hade vi en djävulskt irriterande minihelikopter (fluga)

som envisades starkt med att invadera mitt öra när jag sov.

Jag hade stora problem med mitt ynka lilla försök till en brottningsfight 

med Herr Fluga som lyckades hitta genvägar i mörka natten till viss skillnad från mig, som inte ens kunde träffa målet... 

                                                  
    Fly

Hanna frågade om jag inte kunde ligga still för hon fick inte plats!!!

Eller hur!!!

Sen övertygade hon mig än en gång att hon INTE ville ha täcket på sig...

Fast det visste jag redan innan.

Men som en orolig hönsmamma vill man gärna att sitt barn som ligger precis intill en i sängen sådär lite mer lagom kall - än lagom varm och go, så tänkte jag göra en god gärning med hopp om att hon skulle gilla min kärvänliga tanke.

Men det fick jag tyvärr ångra och tanken slog

mig: "Varför lär jag aldrig mig?"

För att innerst inne så är jag nog en helt vanlig och omtänksam

mamma men som även ibland kan bli en riktig förbannad bitterfitta...

 You Rock, Mom 



 
 
♥dittanodattan♥

♥dittanodattan♥

14 september 2008 20:15

Ja, varför ska dessa jäkla flugor alltid in i öronen när man ska sova. Vi hade en fluga i förra veckan i vårt sovrum och jag sa till min man att du lägger dig inte förrän du dödat honom/henne, dom är såååå irriterande rent ut sagt!!!!!

http://dittanodattan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards