Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Underhållning till max...

Av ♥Jennie♥ - 13 februari 2009 21:41

Jag o Hanna hämtade pappa när han slutat jobba och sen åkte vi hem till dom. Vi hade tagit med oss pulkan så Hanna kunde åka i backen i trädgården men sen efter ett tag följde pappa med oss ner till idrottsplatsen och åkte på den lite längre backen. Där var lite is i slutet av backen så när Hanna åkte nerför så åkte hon fortare och tyckte det var skitskoj.

HOXmasCsnowman043.gif


Både jag o pappa åkte också pulka!!!

Hanna såg ett par gungor på ett ställe och vill genast prova dom.

De funkade också i kalla vintern...

Hem och fikade med kaffe och - glass!!!!!!

Jo det var kallt med glass när man varit ute i snön, men det var gott.

  

Mamma kom hem från jobbet och började med fläskfilén vi tagit med.

Mumsfillibabba.84.gif

Det blev några olika spel och sen började ju hockeyn.

MALMÖ-AIK...

De vann antagligen, för det senaste jag hörde stod det 6-2!!!

 You Rock Glitter Graphics


Undertiden jag noppade mammas ögonbryn var det någonting mamma sa och öppnade munnen så pass mycket att Hanna såg mammas lagningar med amalgam.

Hanna kröp bort till mamma och sa:

"- Gapa mormor.... vad är det du har där!" och pekade på tänderna.

Mamma: 

"- Det är det som dom har lagat mina tänder med när jag har haft hål!"

Då sa jag:

"- Mormor har silver i sina tänder!"

Hanna:

"- Jag hade BANAN i mina!!!!" och då menade hon ju att

tandläkaren smetade på sån där banankräm i hennes tänder....

 

Fasen vad vi garvade alla tre...

Det var så spontant sagt av henne och det lät så himla roligt.
Dividers Graphics
I morgon är det ALLA HJÄRTANS DAG och så blir

det goemiddag hos päronen med syrran o La Familia.

Vi ska ju ha TACOS!!!

Undrar om mannen vill ta sig en eller två

klunkar nu när han ä-n-t-l-i-g-e-n kan dricka???


 
























 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards