Alla inlägg den 1 december 2008

Av ♥Jennie♥ - 1 december 2008 20:45

album5Fpic.gif

I morgon hade jag behövt köpa vita hyacinter, julstjärnor, mossa,

anis, kanelstänger, polkagrisstänger, en halmkrans och lite granris.

Helst skulle jag haft några små röda äpple med...

Jag funderar mer o mer på att göra en julkrans att hänga på ytterdörren.

Har sett så många alternativ och exempel på hur en sån kan se ut...

Men som vanligt tror jag inte att jag köper nåt mer än blommorna.


wei_6.gif

                            


Tjoohoooooo!!!!

Äntligen har jag fått mina efterlängtade och

fina julgardiner som jag beställt från Jotex!!!

Efter intervjun som jag hoppas gick bra -

hämtade jag o Hanna paketet med gardinerna

och jag kunde såklart inte hålla mig länge. 

Så jag tog ner de gamla och satte upp de nya...

Mmm... det känns faktiskt ännu mer juligt i köket o tv-rummet nu!!!

Tur att mannen inte tyckte om mina andra.

 










Av ♥Jennie♥ - 1 december 2008 08:48

1.gif


Ja idag är det första december och jag ska snart på anställningsintervju...

Medger att jag är lite nervig i magen...

Jag vet inte men jag blir alltid det när det är nåt utöver en vanlig dag...

Nu är det ju inte säkert att jag får jobbet men jag hoppas verkligen...


Det första Hanna sa i morse när hon vaknade var:

"- Idag ska jag öppna julkalendern!"


Jag skulle inte somnat om.........!

Eller det var inte såå farligt som det låter egentligen.

Hon hade bara öppnat lucka nummer 12 utan att ha tagit chokladen...

Så det var en varning om att jag inte ska sova längre än Hanna och speciellt inte i december, ha ha ha!!!


Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards