Alla inlägg den 16 december 2008

Av ♥Jennie♥ - 16 december 2008 22:53

Nu närmar jag mig äntligen slutet...

Några gånger kvar sen är det klart...

Jag körde HALKAN idag!!!!!!

Tjohooo vad häftigt det var!!!

Alldeles själv i bilen...

Ingen bredvid mig...

Baaaara jag...

Körde i 50 km på torr bana...

Ökade till 70 km på samma bana...

Likadant igen fast på hal bana...

Testade att panikbromsa då vi skulle låtsas att det kom en gående... 

Fy fan att bli påkörd av en som håller 50...

8 av 10 pers DÖR i den hastigheten!!!!!

   


Att gasa på till 70 km och försöka styra bilen utan ABS-bromsar

i dessutom halt väglag - hugaliga...

Jag skulle INTE vilja ha en bil utan ABS...

Det var ganska coolt att snurra rundor o känna på hur det

känns att inte ha nån som helst kontroll på bilens hjul...

Att inte kunna styra bilen dit man vill.

Åka istället ut i "terrängen" eller köra på "mötande fordon"

som tur var inte existerade på riktigt...


100.gif


När övningarna var slut gick vi in i en hall där man kunde

prova hur det hade känts att krocka i e n d a s t  7 km...

Alltså i gångfart...

Jag säger fyyyy faaaan vilken chockartad upplevelse.

Trodde aldrig att själva smällen kunde bli sååå jäkla pang på.

Nu var jag ändå beredd på vad som skulle hända

och tryckte nacken så hårt jag kunde mot nackstödet.

Tänk i verkligheten, när man inte är beredd på det o smäller!!!

Då kan man säga hej hej till en otrevlig whiplashskada...

   

Sen testade jag en rullbil där bilen stannade upp o ner och så satte

jag fötterna i taket, öppnade bältet o kravlade ut genom dörren...

Skithäftigt.

Det gäller ju att passa på att prova så mycket som möjligt nu när man

var övervakad och det fanns folk som hade koll på själva situationen...

Men jag hoppas verkligen att man inte behöver göra liknande saker sen.

Utan den trygga övervakningen...


Nu ska jag försöka somna gott och förhoppningsvis

låta bli att "gasa" av täcket i natt, ha ha...

Skulle det nu bli en form av uppdatering av jordskalvet så hoppas jag att

jag verkligen sover hårt, för annars kommer jag inte kunna sova vidare...


Nu är det bara 8 dagar kvar tills julafton!!!


xmasline6.gif

 xmasline65.gif

















 

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards