Alla inlägg den 8 december 2008

Av ♥Jennie♥ - 8 december 2008 15:41

  


Idag har jag börjat slå in en del av julklapparna men det är inte det lättaste

med en nyfiken dotter som undrar varför jag är i köket hela tiden...

Resten slår jag in när hon somnat!!!


 39.gif


Tror tjejen har fått öroninflammation.

Hon hade skitont i örat i natt, fick alvedon men var ändå ledsen.

Cyklade till vc i eftermiddags och kom in till en sköterska.

Jag förklarade att Hanna HAR öroninflammation och att vi måste träffa en

doktor så hon kan få antibiotika utskrivet o slippa ha så förbannat ont.

Men det fanns ingen ledig tid idag...

Fick vi reda på efter 20 min...

Ser de inte det i receptionen när man kommer dit???

Om en doktor är ledig eller inte???

Hon sa att de brukar vänta ett dygn innan man skriver ut recept och

att jag skulle proppa i henne alvedon o ge näsdroppar hela dagen o natten.

Men varför ska hon behöva lida i onödan???

Är det inte bättre att träffa en doktor ikväll på jourcentralen så ifall?


Det är ju gymnastikuppvisning för tjejen i morgonkväll och jag VET att

hon så gärna vill vara med, nu när det är så många som ska titta på henne.


Sen är det dags för Luciafirande på onsdag...

På dagen ska hon vara hemma med mig, och

så kan hon vara med på luciafesten på kvällen...



 christmasglitter2525255Fmc2525255Fhappychristmas.g<br />if



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards