Alla inlägg den 7 december 2008

Av ♥Jennie♥ - 7 december 2008 18:49

Idag körde jag och Fidde först o lämnade Hanna hos hennes farmor och Rune för dom skulle passa henne medan vi var i Tomelilla på Bo Ohlsson.

Skitmycket folk som var lika shoppingsugna som vi.

Det blev en hel del julklappar och sen hittade vi nåt smått till oss med.

Fina julklappspapper, presentband, ugnsform,

glasvas, glasstenar till vasen, ritbok, m.m

Jag hade gärna stannat lite till bland alla änglar, tomtar och alla

fina julgranskulor-girlanger-stavar-stjärnor-glitter-grejsemojs...

Fast då hade det blivit ännu dyrare... 

Såg såna fina kulor o glitter som jag ville kasta mig

över och lägga ner i lilla vagnen som var proppfull.

Men jag ångrade mig och bestämde att vi byter ut

pyntet nästa år och så köper vi nytt då istället!!!

Jag vet precis hur granen ska kläs nästa år!!!

Men det blir en hemlis...


 christmasstickgirlmc.gif

Av ♥Jennie♥ - 7 december 2008 18:26


THANKYOUFloatingHearts-ThankYou.gif


...för en väldigt trevlig fest igår!!!

Häftig mat o mumsig dricka...

Tårtan var faktiskt jättegod, skönt

när man slipper göra det själv ibland...

Skithäftig bild på hans favvolag!!!

Synd att Fidde fick eksem bara, ha ha ha ha!!!

Ses på tisdag!!!

Love You...

48.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards