Alla inlägg den 4 juli 2008

Av ♥Jennie♥ - 4 juli 2008 19:15

 Fidde o Hanna körde in till stan 18.30 medans jag väntade på att klockan   skulle bli 19 så jag kunde cykla till - jobbet!!!!

Just nu känns det inget kul att inte få se om Hanna

vågar åka någon karusell eller inte...

Hon ville gärna åka Pariserhjulet som hon sa innan,

men jag vet inte om det finns nåt sånt nu.

Idag har jag bestämt mig för att ha en egen liten

myskväll med chips, choklad och Pepsi som jag

ska ha när jag kollar på en film på 5:an kl 21...Soda 3 Chocolate  Potato Chip 

 Kisses 

Ha en lugn kväll...

Eller inte...

Jag ska ju jobbe...






Av ♥Jennie♥ - 4 juli 2008 15:46

Jag tog Hanna och cyklade ner till Tivoliparken

för att se om där var någon ponnyridning.

Ställde cykeln inne vid lekplatsens stängsel

och kollade efter ridning men såg inget...

Det var konstigt för det stod ju

att det skulle vara idag mellan 10-16.

Skitsamma, hon får väl göra det en annan gång.

Vi var på lekplatsen istället och hon gungade,

åkte den stora rutschkanan, klättrade, åkte linbana,

gick balansgång och så fikade vi.

Nja, eller Hanna matade ankan med pannkakan

som hon skulle äta, för hon sa:

"-Ankan är mer hungrig än mig!"

Två riskakor åt hon sen iallafall...

Och en Piggelin...

Rätt som det är hör jag en häst gnägga från ingenstans...

Var kom det ifrån???

  

Jag sa till Hanna att det ÄR ponnyridning nånstans,

så vi gick mot ljudet och kollade efter en häst.

När vi kom fram ville Hanna rida så vi betalade 20 kronor.

Under tiden hon väntade fick hon prova ut en hjälm.

När det var typ 20 sekunder kvar, ångrade hon sig.

Hon ville inte rida längre för hon tyckte hästen var för stor...

Vilken tur att hon ångrade sig INNAN hon satt på pållen...


Nu ska jag fixa till fredagsmiddagen:

Fläskfilé med champinjonsås, ris och sallad!!!


Sen väntar jobbet...


See ya...

i69890223_50069_www-animaatjes-nl.gif







Av ♥Jennie♥ - 4 juli 2008 10:44

Det var ett äldre par som varit gifta i över 20 år.

Varje gång de skulle älska insisterade mannen

på att de skulle ha lampan släckt.

Nåväl, efter 20 års älskog tände hon ljuset.

Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en

batteridriven löskuk, med vibrator, mjuk,

underbar och större än en riktig.

"- Din impotenta idiot!" skrek hon åt sin man.

"- Hur har du kunnat ljuga för mig i alla dessa år?

Nu får du förklara dig!"

Mannen såg henne rakt i ögonen och sa:

"- Jag förklarar leksaken om du förklarar barnen!!!"



  







Av ♥Jennie♥ - 4 juli 2008 10:35

Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor.

Då valkar bara sväller, och celluliter gror.

Generande behåring lyfts fram i dagens ljus

nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.


De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet.

Vi sitter där o gnäller, fy fan vad jag är fet.

Vem fan vill motionera, när man kan sitta still.

Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!!!


118.gif

Av ♥Jennie♥ - 4 juli 2008 10:25

Två irländska bankrånare bröt sig in i den nya banken en natt.

De sprängde dörren till kassavalvet och steg in.

Där fanns många små kassaskåp.

De bröt upp ett, men i det fanns inga pengar, bara en vaniljpudding.

Hungriga som de var, åt de upp den och gick lös på nästa kassaskåp.

I det stod det också en vaniljpudding, och de åt upp den med.

Sen bröt de upp nästa skåp och gissa vad som stod där i?

Mycket riktigt, en vaniljpudding...

När gryningen kom hade de öppnat 48 skåp, delat på 48

vaniljpuddingar, men inte sett skymten av några pengar.

Sura men rejält mätta lämnade de brottsplatsen.

De lunkade iväg längs gatan då den ene vänder sig om

och kollade på byggnaden i dagsljuset.

På skylten stod det:

O´BRIANS SPERMABANK


  







Av ♥Jennie♥ - 4 juli 2008 09:29

I natt har jag sovit riktigt gott.

Jag släckte lampan 22.35 och sen tror jag

att jag somnade fortare än kvickt.

När jag vaknade av att alarmet ringde

och kollade på klockan, var den 05.45

Det var längesen jag sov så länge i sträck

och det var såååå skönt... 336.gif


Cyklade hem och slängde in en maskin tvätt...

Hoppas den torkar på balkongen tills ikväll...


Har precis käkat upp två mackor med lax,

ägg och lite majonnäs på...330.gif

Till det drack jag en mugg kaffe som är ett måste...


Fidde lämnade Hanna på dagis i morse innan han

körde till jobbet och jag frågade hur det gått.

Denna veckan skulle barnen lämnas på Hannas

vanliga avdelning, så hon hade bara varit glad...

Tjoohooo!!!EMOBYBouncy052.gif


Jag ska hämta Hanna efter hon ätit lunch

för det är ponnyridning i Tivoliparken idag...

   AF1Horse06.gif

Sen kan man ju passa på att låta henne leka

på lekplatsen en stund när man ändå är där...

Får packa en väska med lite mumsig fika i...330.gif



Nu har tvättmaskinen stannat så jag ska

gå o hänga upp den meddetsamma...


 










Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards