Alla inlägg den 8 juli 2008

Av ♥Jennie♥ - 8 juli 2008 16:18

Detta som stod på innehållsförteckningen

har jag precis ätit -

som tur var, efter jag ätit upp!!!

Nån som kan gissa vad det är???


Vatten, rågmjöl, vetemjöl, nöttalg, socker,

blodpulver,fläsk, russin, sirap, äppelmos, koksalt,

kryddor, potatisfibrer och konserveringsmedel E250 


  







Av ♥Jennie♥ - 8 juli 2008 14:19

Jag säger bara AAAAAJJJJJ!!!

animated159.gif



Katten har visst hittat nåt!!!

animated185.gif



Hallllåååå föör faaan... oups sorry!!!

animated221.gif



Av ♥Jennie♥ - 8 juli 2008 11:19

Jag o Hanna satt o tittade i ett album när jag var liten.

Det var min 3-årsdag och jag hade massa paket i sängen.

Hela tiden frågade Hanna:

"- Är det jag?"

Jag sa att det var ju när JAG var lika liten som hon är nu.

Då sa hon:

"- Men var är jag då?"

  

Jag förklarade att hon fanns inte då,

 eftersom jag var en liten flicka.

Då frågade hon igen var hon var nånstans...

HUR förklarar man på ett bättre o enklare sätt att inte hon fanns då???

Jag tycker att jag ger en bra förklaring ibland för då frågar hon inte mer.

Men efter 10 samma frågor var HON var,

förstod jag att denna förklaring godtog hon absolut inte... 






Av ♥Jennie♥ - 8 juli 2008 08:00

Igårkväll skulle vi tre fira vår 1-åriga bröllopsdag

med att äta på restaurangKrögarna.

Vi gick dit och drog i dörren - STÄNGT.

Jaha, bara att gå vidare till närmsta kinesrestaurang China Wall - STÄNGT.

Vi fattade ingenting, hade alla restauranger stängt över sommaren?

Då körde vi in till stan och såg att Ocean City hade öppet.

TJOOHOO!!!!! 39.gif

Jag o Fidde beställde buffé inkl efterrätt, friterad banan med glass.

Hanna valde köttbullar, strips och lingonsylt.

Till efterrätt valde hon glass med chokladsås.

Det var sååå gott!!!


 330.gif TACK MAMMA O PAPPA 330.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards