Alla inlägg den 5 juli 2008

Av ♥Jennie♥ - 5 juli 2008 19:21

Jag o Hanna lekte doktor och hon frågade mig var jag hade ont.

Jag sa i tårna.

Hon tyckte synd om mig o sa att jag fick välja en leksak.

Då ville jag ha en vattenpistol.

Hon frågade vilken färg jag ville ha?

Jag ville ha en limegrön med lite orange på.

"- Det har vi inte!"

"- Nehej... då vill jag ha en blå!"

"- Det har vi inte heller!"

Då sa jag bara:

"- Men ta den färgen som finns då!"

"- Vi har ingen sån!"

Jag fick ingen vattenpistol...

Av ♥Jennie♥ - 5 juli 2008 19:13

  Idag har ju vädret varit varmare än varmast och vi tog saken i egna händer och körde med Pa till Vä-badet.

   Boiling Hot  Sweating 2

Hanna var inte sen med att hoppa i den lilla barnpoolen men där var för kallt och ville i den stora istället. Jag, Fidde o Pa hoppade i först och sen hoppade Hanna i med både sina armkuddar och en simring. Hon älskar att hoppa från kanten. Idag lärde hon sig hur man gör när man simmar med armarna för jag visade henne och hon var kanonbra på det bara efter några simtag. Benen var det lite mer problem med, men det är jättebra att börja med en sak i taget.

  

Nu ikväll var Hanna skittrött och bara gnällde o pep för det mesta och ingenting. Det märks sååå tydligt. Men hon var inte trött, nejdå. Hon skulle inte lägga sig. Hon skulle spela Anki & Pytte på datorn först. Jag tror hon samlat ihop närmare 70 st kapsyler nu...

Snart får inte jag o Fidde ha datorn ifred längre.

Den blir upptagen av vår kapsylsamlande dotter!!!


Nu ska jag upp o jobba en liten stund innan det blir tv-time...

Ha det gott i värmen...

Recliner





Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards