Alla inlägg den 6 juli 2008

Av ♥Jennie♥ - 6 juli 2008 13:56

...och har precis plockat undan miljoner leksaker som lika fort ligger framme igen, så det känns ganska onödigt efteråt. Hanna hade klippt sönder ett papper i millimetersmå bitar o de låg överallt inne på hennes rum - som tur var. Jag fattar inte hur hon kan klippa så smått utan att klippa sig i sina små fingrar? Hade hon gjort det så hade både vi och grannarna garanterat hört det... Efter jag plockat undan miljoner pappersbitar, 100 leksaker, 25 böcker, 20 klädesplagg, 2 kilo torkad tvätt, städat toaletten, plockat bort 15 vissna blommor på mina 330.gifunderbara och fina Petunior330.gif kände jag för att sitta ner o ta det lugnt. Igen... Ja, när jag kom hem efter att ha jobbat natt utan att ha kunnat sova speciellt bra för allt skrönande och skränande av fulla ungdomar, musiken som spelades i högtalarna på högre än högsta volym så de döda kunde lätt vända på sig i graven i stan, så var jag ganska trött när jag kom hem. Fidde sov fortfarande o Hanna var uppe o kollade på tv. Jag fixade frulle till oss och sen när Fidde kom upp och klockan närmade sig 11, kände jag hur mina ögonlock började hänga. Gick in o la mig i sängen och somnade... Hur jävla gött som helst... 330.gif


Idag är det inget skönt strandväder som igår...

Kvavt som tusan och ingen luftkonditionering går det att få...

Ska göra oss klara o åka in till stan ett tag...

Hanna vill väl åka karuseller antar jag...34.gif


Dags att jobba i natt igen.

4:e natten i rad...

Nu börjar det suga i mattarmen så jag

får väl proppa i mig lite lax eller nåt...


Tjingeling!!!

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards