Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Fooooore!!!

Av ♥Jennie♥ - 20 juli 2008 18:58

Idag har jag och Hanna cyklat tillsammans för första gången

och hon tyckte det var kul eftersom hon kunde cykla lite

snabbare än när jag eller Fidde går bakom.


Senare körde vi till Åhus och spelade minigolf.

Hanna försökte träffa bollen många gånger och

tyckte det var kul när bollen väl hamnade i hålet.

Efter ett antal försök struntade hon i att använda klubban

och tog bollen i handen o la den direkt i hålet istället.

När vi hade tre banor kvar tröttnade hon och ville ha glass.

Tillslut var vi klara och Fidde vann med 59 slag.

Resterande poäng struntar jag i att skriva...! 

  


Sen blev det glassdags.

Hanna valde en sandwich...

Fidde tog två kulor (Mjölkchoklad + ?) med chokladdopp...

Jag tog två kulor (Punchchoklad + Citronlakrits) men utan dopp...


Körde inom mamma o pappa och fick lite för mig nya gardiner

men som var gamla för henne, som hon ändå skulle slänga.

Jag tröttnar så fort på mina gardiner och skulle vilja byta

en gång i månaden men den energin saknar jag tyvärr...

Likadant med sängkläder.

Av med de gamla o på med nya varannan vecka.

Jag försöker hålla det till varannan eller var tredje...


Nu närmar sig klockan 19.30 och jag är fortfarande

mätt efter glassen och vet inte om vi bara ska äta nåt

lätt senare när Hanna somnat, eller om vi delar en pizza...

Känner inte riktigt för en fettig pizza efter en stor glass...

Men jag pallar fan inte göra når avancerat så här dags...

En Söndagsstek skulle vi haft idag men det är liiiite sent nu...

Söndagssteken får kanske bli en Måndagsstek istället!!!



1kissie.gif





   
 
Jessi

Jessi

20 juli 2008 21:53

Hej hej kikade in på din blogg...Allt bra med dig???Jobbar du fortfarande där? /Jessica i Resursteamet

http://www.lillaj80.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards