Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Nästsista dagen på 2008!!!

Av ♥Jennie♥ - 30 december 2008 21:45

Jag kan komma på mig själv att tänka på nätterna

om olyckan på julafton verkligen har hänt...

Det som man aldrig hoppas ska hända - har det hänt på riktigt? 

Satt vi verkligen i bilen???


Vi måste haft en vakande ängel runt bilen den kvällen...

Någon av alla de miljontals stjärnor på himlen lyste extra starkt på oss...

2.gif

Hjärnan har inte kopplat det riktigt...

Nu när jag läser alla de annonser om folk som kört av vägarna, krockat med andra bilar eller med djur och verkligen skadat sig, är jag så jävla glad

över att det var vår fina bil som tog hela smällen, istället för jag o Fidde...


 Dividers Graphics


Sitter just nu o funderar ut hur jag ska göra Nyårstårtan...

Det blir sockerkaka indränkt i fikonlag, After Eightmarschmallows och marsipan med glitter på... 

Tror jag...

Det lät gott...

Kläderna hänger redan framme.

Halsband o örhänge med.

Ögonskuggorna är utvalda med omsorg...330.gif

Färgmatchning är A och O i min sminkade värld...

Speciellt på Nyårsafton kan man dra på med extra mycket av glittret.

Man är nästan som ett gnistrande och sprakande tomtebloss...


Ta det nu lugnt i morgon med smällare, raketer och andra fyrverkerier...

Akta ögonen och gå inte fram till de pjäser som inte smällt...

Olyckan finns alltid...

qqq.gif

kerst20203.gif

Drick med måtta och gör inte ett försök till att köra bil...

Hoppas såifall du inte kommer i vår väg...


Tuesday Glitter Graphics




 
 
Anita

Anita

30 december 2008 23:42

Hejsan!
Tack för rara rader och kul att du hittade till mej.
Nu ska jag hjälpa dej att länka..
Du markerar det ordet eller namnet du vill lägga länk på. Tex här.
Tredje symbolen från höger - lägga länk - ser ut som en del av kedja. Klicka på den. Kopierar adressen uppe i adressfältet på den sida du vill länka till. Och sedan markerar du öppna i ett nytt fönster.
Hoppas att du kan få till det. Annars får du hojta till igen. c",)
Lycka till och kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards