Alla inlägg den 14 april 2008

Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 19:19

Måndagen den 14 april kl 21 tänder vi ett ljus i våra fönster

för Engla och hennes familj.

Skriv gärna detta till fler så ser vi många fönster

som lyser för Engla.

Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 15:53


globediverse002.gif


Jag älskar denna bilden...

Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 15:38

FAN.

Nu regnar det med.

Ja eller egentligen struntar jag i att det regnar.

Jag ska ju inte gå ut mer idag.

På ett sätt är det bra att det regnar.

Tänk på alla växter o blommor som är törstiga.

De höll kanske på att dö av törst?

    

Eller det regnade kanske häromdagen?

Kommer inte ihu.

Men NU hör och ser jag att det regnar ute.

Jag trodde att det skulle bli regn innan idag .

Det blev såå mörkt ett tag.

För det mesta slutar alltid vädret med regn om det mulnar.

Oftast.


Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 15:33

Hanna ville se en film nu när jag var klar med kycklingen.

Jag frågade vilken hon ville se och hon sa "Gustav"


Cartoon Glitters # 206587


Så nu är filmen i dvd:n men ingen Hanna har dykt upp.

Hon sitter fortfarande inne i gästrummet o ser på den tv:n.

Hon vill nog inte se Gustav verkar det som...

Han som är så pöööt - ska hon inte kolla nu då?

På lilla söta.... KATTAFAN!!!!

Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 12:26

Okej visst fattar jag att man kan vara gravid i 4:e månaden

utan att märka det.

Ha ha - checka in min syrra.

  

   

Men att vara gravid  i hela 9 månader utan att märka DET

 - det fattar jag inte.

Om man inte käkar onormalt mycket men ändå ökar i vikt?

Brukar inte bebisen röra på sig i magen efter ett antal månader?

Hmmm....

  

Om man vet (eller kommer ihåg) att man legat het mellan lakanen

 

med en till person och man märker av sådana tecken

- varför inte kolla sig?

Hallå?

Svårare kan de inte bli.

Eller?




Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 12:08

14 april och det är varken soligt eller molnigt.

Jo förresten.

Det är det.

Både och.

9.5 grader ute.

Inget regn som tur är.

Jisses vad jag saknar en hel dag med bara varm o härlig sol.

Ligga ute på gården, lata sig på en filt o sola.

Eller iallafall vara ute på gården och sola.

Man måste ju hålla ett öga på Hanna.

  





Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 11:35

Jag längtar efter att åka på semester o ligga på stranden

Miscellaneous Glitters # 170177


under några palmer


Palm Trees Glitters # 180078


och bara njuta av havets vågor...

Av ♥Jennie♥ - 14 april 2008 11:24

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe

för jag behöver nåt varmt och starkt i mig -

och Fidde är ju tyvärr inte hemma!!!


  

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards