Alla inlägg den 15 april 2008

Av ♥Jennie♥ - 15 april 2008 15:02

Jag är en person som oftast gillar

att matcha ögonskuggan efter något jag har på mig.

Det kan vara allt från en topp med en viss färg,

ett halsband, färgen på strumpbyxor, ett nagellack,

örhänge, en sjal eller t om ett par skor.

Att hitta något litet att sen kunna ta upp

och komma på vilka skuggor som man kan använda sig av,

tycker jag är jättekul och jag gör aldrig nåt som jag inte vill

och känner att jag är tvingad till.

Jag är glad för att jag har lätt för att se ett halsband

som går i tex en viss färg -

och sedan kunna plocka fram den eller de nyanser som finns i halsbandet.  



Av ♥Jennie♥ - 15 april 2008 14:31

Har precis suttit ute på gården och solat lite i den sköna vårsolen.

Det var faktiskt ganska varmt i solen och när det inte blåste.


  

Hanna hittade sniglar som hon tog upp o satte på bordet.

Sen studerade hon dom noga och såg när antennerna åkte ut.

  


Hon grävde, gungade och åkte rutschkana.

Både hon och jag gick balansgång på bjälkarna runt sandlådan.

Vi gick till affären och köpte grädde, tidningen och fick ett bröd som vi kunde mata ankorna med.

Grädden hade jag till biffarna som är klara nu.

Bara såsen och potatisen kvar sen...

Mumsfillibabba!!!

  


Imorgon ska Hanna följa med hennes dagiskompis Paula hem.

Hennes mamma ringde och frågade om Hanna ville leka.

Paula frågar ALLTID när jag hämtar Hanna

om hon får komma hem till oss o leka .

Denna gången är det Hannas tur att komma hem till Paula.

Undrar hur det ska gå???

  

Får Hanna låna nåt av Paula eller får inte Paula ha sina egna saker ifred?

He he - ska bli roligt att höra när jag hämtar henne sen!

Av ♥Jennie♥ - 15 april 2008 09:54


Idag stod jag o Hanna ute på balkongen och som Hanna säger:

"Såsa såsbubblor"!!!!

Det är VÅR när man kan göra det tycker jag!!!

Av ♥Jennie♥ - 15 april 2008 09:47

Var inne på Glitter för nån dag sen och skulle köpa ett presentkort till en som fyllt 10.

Såg sen att i en hörna i affären var det utförsäljning på utvalda smycken på 75% rabatt!!!

Det är ju halva halva liksom och det blir ju asbilligt.

Jippie vad glad jag blev....

Kunde inte låta bli att gå dit o kolla...

  

Jag tror jag stod där i 20 min innan jag gick ut med 7 stycken halsband till mig, ett till mamma och ett till Hannas farmor.

Alltsammans blev 249 kr!!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards