Alla inlägg den 21 april 2008

Av ♥Jennie♥ - 21 april 2008 13:01

Nej fy tusan va det blåste på balkongen i förmiddags.

Pallade inte cykla där ute.

Så jag sket tyvärr i alltihopa...

  

Cyklade iallafall.

In till stan.

Eller först blev det till mitt jobb.

Sen till Telenor o höra varför det inte går

att lägga in spel på min mobil.

Så jäkla tradigt när man inte är trött

och det inte finns nåt att spela...

  


Ska hämta dottern om 40 min.

Vi ska göra pannkakor som hon ska ha med sig på utflykten i morgon.

De ska till Balsberget.

Hanna älskar att ha egen matsäck med sig.

Spännande att öppna o se vad mamma stoppat ner.

  


Jag kommer ihåg när jag gick i skolan o vi skulle på utfärd.

När vi skulle öppna våra väskor såg jag att de andra

hade mycket godare saker i deras matsäck än vad jag hade.

  

De hade pannkakor, saft, kanelbullar, kex,

cola och andra såna smaskiga saker man vill ha.

Jag kommer inte ihåg vad mamma stoppat ner -

men bara att jag fick alltid smaka av andra

för deras var mycket godare!!!

  

Av ♥Jennie♥ - 21 april 2008 08:28

Oj oj oj vad mysigt vi hade det här nere på gården igår!!!

Syrran o hennes svansar var här och grillade korv.

Synd att vi inte hade marschmallows!!!

Första grillningen för min, Fiddes o Hannas del.

Rökdoften av tändvätska som precis gift sig med grillkolen är underbar.

Man vet själv hur avundsjuk man blir när andra tänder grillen...

   

Vaknade i natt nångång när Hanna kallade på mig.

Gick in i datarummet och då såg jag två brandbilar med blåljusen på

som körde in bakom kinesiska muren.

Undrar vad det var som hade hänt???

 


Gick in till Hanna och la mig i hennes säng så hon somnade om igen.

Sen efter ytterligare nån timme kallade hon igen.

Samma procedur, in i min egen säng och då var klockan 5.45



Fiddes alarm ringer 6.20

Han sticker till jobbet.


Jag sover till 7.

Hanna kommer in och vill kolla på en film.

Sätter igång Anki & Pytte till henne.

Lämnar på dagis 8.35

Cyklar hem.

Funderar över vad jag kan tänkas att fördriva tiden med idag.

Kanske ta ut träningscykeln på balkongen nu på förmiddagen o cykla?

Bäst att göra det nu när solen värmer så gott...

 

Jag uppdaterar om jag varit duktig eller inte...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards