Alla inlägg den 26 april 2008

Av ♥Jennie♥ - 26 april 2008 15:30

Usch vilket tråkigt väder det är ute nu.

Ingen sol, bara en massa gråa och ostadiga moln

som inte ska ligga o jäsa här över oss.

Hoppas det blir en riktig kanondag i morgon

med solsken i fönstren redan på morgonen kl 7.

Då vaknar jag med ett leende...

 

Ska visserligen inte vakna här hemma

utan det blir ju på jobbet, men ändå.

Vet inte vad vi ska äta till middag i kväll?

Tänk om man hade haft en kock - lånad gratis en hel månad!!!

5.gif

Gud vad lyxigt...


Nej nu ska jag inte sitta här längre.


LIVE LAUGH LOVE


weekend0.gif

Av ♥Jennie♥ - 26 april 2008 11:40


Igår fick jag en anställning på 57% i maj månad.

Jag blev glad såklart eftersom jag vet vilka dagar jag ska jobba.

Har precis fyllt i mina dagar för maj månad,

duschade med Hanna och snart ska jag

börja med en tårta till i morgon.

Vi ska ju fira mamma (och pappa) för hon ska

skrapa på TRISS-SKRAPET i tv

på tisdag uppe i Stockholm!!!

35.gif

Hoppas tårtan blir god.

Har själv tänkt ut hur den ska smaka o se ut.


Fidde har börjat träna fotboll igen.

128.gif

Undrar hur länge det ska gå innan han lägger av med det igen???

Nu ska jag o Hanna gå ut på gården

så hon kan få cykla lite på sin trehjuling.

Hon fick en ny jättefin stor cykel

av päronen igår på Biltema.

Först valde vi en, men när hon väl satt på den

var den alldeles för liten och hon hade säkert

växt från den fortare än kvickt.

Pappa skulle sätta ihop den idag så vi kan ta hem den

i morgon när vi ska till dom.

Ska ta med hjälmen så hon kan prova den först.


  LIVE LAUGH LOVE


CR20Hugs201.gif

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards