Alla inlägg den 20 april 2008

Av ♥Jennie♥ - 20 april 2008 19:13

När kvinnor ska städa 

Jag ser alltid var och när det behövs dammsugas.

Den mesta skiten hamnar otroligt nog i köket.

Jag hatar när man känner att det knastrar under fötterna.

Värst är det på sommaren då solen riktigt lyser upp skiten.

Då ser man det ännu bättre.

Tyvärr.

  

Så irriterande när det ligger ett grått dammlager.

Tar fram dammsugaren och gör rent.

Tror jag iallafall.

Ytte-pytte-mini-dammet yr ju runt fast man inte ser det.

Sen ser man det ännu mer när solen lyser på det.

Då inser man att man andas in skiten med.

Shit.

Öööörk vad näsan måste bli full av dammpartiklar.

Dammsuger hela köket riktigt rent.

Tar noga vid karmarna.

Där ser jag lite skit inne i datarummet.

Kan lika gärna dammsuga där inne med.

Fritt från skit i datarummet.

Öppnar balkongdörren för att andas lite friskluft.

Aaaaa, vad härligt.

Ojdå, vad mögigt det var ute på balkonggolvet.

Kan ju ta där med...

Går in igen i datarummet och tar lite snabbt på karmen in till tvrummet.

Ser dammtussar i hörnen där inne.

Dammsuger där också.

Lika bra att ta hela det rummet också när jag ändå håller på.

Hannas rum kan jag också ta.

Tillbaka ut till köket för att sätta in dammsugaren i skåpet.

Innan dess sveper jag över vårt sovrum med för det blir alltid nån

tuss och flock efter avlagda strumpor.

Så ja... det var det.

Snabbt och lätt!!!


När män ska städa

Fidde ser lite skit i köket.

Tar fram dammsugaren och gör rent i köket.

Sätter in dammsugaren i skåpet.

Sådär.

Snabbt o lätt!!!

Av ♥Jennie♥ - 20 april 2008 12:31

Nu fick Fidde ett sms från en på sitt jobb

att deras fd jobbarkompis är hittad i kanalen...

Usch så hemskt.

Fast att räddningstjänsten varit o draggat kanalen,

hittades han inte förrän idag.

Han hade varit ute en kväll på krogen Harrys.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards