Alla inlägg under februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 18 februari 2009 20:55


Om jag ligger så här kanske... 



Skake it babes...



Av ♥Jennie♥ - 18 februari 2009 10:49

Köra dottern till dagis och sen ska jag jobba.

Några få timmar men det är alltid bättre än inga...

Mannen o jag slutar samtidigt så jag ska hämta honom!!!

Love you....

Haveabday

Av ♥Jennie♥ - 18 februari 2009 10:07

Igår var det dags för en 4-årskontroll på bvc och det var nästan precis på året sen vi var där sist.

Hon fick mätas och var 109 cm. (Har växt 7,5 cm på ett år)

Vågen visade 20.6 kg. (Ökat 2.4 kg på ett år)

Sen skulle man kolla hur hom ritade en gubbe.

Hon ritade ett huvud med hår, ögon och mun.

Sen en kropp, två streck till ben och likadant till armar.

I "rit-utvecklingen" var hon som en 5½-åring.

Hörseltestet gick också bra där hon fick flytta en kula varje gång hon hörde ett pip.

Tänk om jag hade haft lika bra syn som Hanna...

Shit alltså.

Jag satt intill henne och när hon tittade på skärmen med ett öga, gjorde jag likadant och skulle försöka luska ut vilket bokstav ssk pekade på.

Men hallå eller???

Jag såg inte ett skit!!!!!!

  

Hanna hade en bricka med 4 olika bokstäver att peka på (O-T-C-H)

och jag kunde inte urskilja om det var ett O, U eller ett C...

Jag ser såååå jäkla dåligt på långt håll.

Medan jag fokuserade på den där lilla, lilla, minikrumeluren och kisade så mycket jag kunde samtidigt som jag ansträngde ögat till max, gissade jag vilken det k-u-n-d-e vara, och då hade Hanna redan hunnit peka på rätt bokstav.....

Jo jag HAR brillor men använder bara dom när jag kör bil och kollar på tv...

  









Av ♥Jennie♥ - 18 februari 2009 08:20

Morning

Hanna vaknade halv åtta i morse och det första hon sa var:

"- Godmorgon mormor!!!"

"-Mormor?" sa jag.

Då öppnade hon ögonen och frågade:

"- Kan vi inte ringa mormor och säga godmorgon till henne?"

"- Men hon är nog på jobbet tror jag!"

"- Men hon har ju 50 telefoner!"

"- 50 telefoner???"

"- Jaaa, hon sa att det ska dom ha om folkets går sönder!!!"



Av ♥Jennie♥ - 18 februari 2009 08:08

Fart

Av ♥Jennie♥ - 18 februari 2009 08:07

NO Name



Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards