Alla inlägg under februari 2009

Av ♥Jennie♥ - 6 februari 2009 09:07

Idag är det nu äntligen dags för Hannas första besök hos tandläkaren.

Ja jag skriver "äntligen" för hon tycker att det ska bli spännande.

Klart hon gör....

Ända tills hon får hål och måste laga.

Efter det säger hon nog inte "äntligen" mer...

3.gif


Av ♥Jennie♥ - 5 februari 2009 20:18

Jag har fått nåt lustigt skit på båda bakbenen, eller vaderna om jag ska precisera mina ställen. Det värsta är att det bara kommer när jag har tagit av mig byxorna o benen blir fria liksom. Då börjar skiten klia och jag måste klia så jäkla hårt och helst riva riktigt ordentligt med naglarna och ibland river jag så hårt att det blöder på vaderna. Men just i de pinande och intensiva sekunderna är det fan i mej skönare än sex, ha ha ha... 

Sen rätt som det är slutar kliandet och sätter igång nästa dag igen.

   







Av ♥Jennie♥ - 5 februari 2009 16:38

När en padda blir illamående spyr den upp sin egen matsäck som hänger utanför munnen en stund, innan grodan sväljer ner den igen!!!

  







Av ♥Jennie♥ - 5 februari 2009 13:43

Det enda jag kan tänka på just nu, är att jag fått en plötslig och underlig längtan av att börja slänga de saker vi inte använder och tycker är onödiga.

Det står redan en massa skräpkassar ute i hallen. 

Undrar om det kan ha med husköpet att göra, hi hi???

  










Av ♥Jennie♥ - 5 februari 2009 12:24


Detta måste ha gjort ooooont....

Sports Funny pictures & Jokes # 33


 "- Är du säker på att du inte har gömt bollen här???"

Sports Funny pictures & Jokes # 34


"- Lookie lookie.... no hands!"

Sports Funny pictures & Jokes # 59


Gummimannen...

Sports Funny pictures & Jokes # 68


"- Jag kan flyga... jag är inte rädd!"

Sports Funny pictures & Jokes # 82


"- Fan, du träffade mig rätt i ögat!"

Sports Funny pictures & Jokes # 85

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards