Alla inlägg under april 2008

Av ♥Jennie♥ - 10 april 2008 16:19

Idag var Hanna o hennes farmor i stan och kollade i affärer. Men det blev nog mest inne på BR kan jag tro!!! Hon hade fått 3 böcker där ifrån såg jag.

Jag hade fyndat inne på Glitter där de hade 75% rabatt på utvalda smycken.

Det blev 6 halsband, ett armband o ett par vita örhänge...

Sen köpte jag ett par shorts och en tröja till Hanna på HM.

   


Vi käkade lunchbuffé på Kimpo och det var sååå gott.

Hanna fick en vårjacka av Anitha för jag tyckte den var för dyr!!!

  

Av ♥Jennie♥ - 10 april 2008 06:48

Jag har varit i:


SPANIEN - Teneriffa

Hotell - Las Floritas

Här firade vi pappas 50-årsdag!!!


EGYPTEN - Hurghada

Hotell - Shedwan Golden Beach Hotell

Här firade vi min 25-årsdag!!!



PORTUGAL - Albufeira

Hotell - Clube Oceano

Här var jag med två grannar...


DUBAI

Hotell - Oasis Beach Hotel

Här firades mammas 50-årsdag!!!


TURKIET - Side

Hotell - Side Resort


BULGARIEN - Sunny Beach

Hotell - Dunav


TURKIET - Alanya

Hotell - Hacibey

Sista resan innan Hanna föddes...


Av ♥Jennie♥ - 9 april 2008 19:28

Idag var jag sugen på att cykla ut till SkoPunkten för att se om jag kunde hitta några nya vårskor. Ett par vita tygskor blev det till sist.

En vända inom SkoDej hann jag också med. Där gick jag ut med en knallröd väska, en ny plånbok med hjärtan på, ett par oranga "foppatofflor" och ett par inneskor till jobbet.

  

Av ♥Jennie♥ - 9 april 2008 19:15

Idag kände jag för att ha kläder som ger mig en positiv och glad känsla. Alltså blev det mörkrosa leggings, mörkorange topp, jeanskjol och en turkos/limegrön tröja med blixtlås på.

Såklart gick skuggorna i samma färger.

Använde mig av Big Apple, Sizzle och Big Money alla kommer från MAD!!!


Av ♥Jennie♥ - 9 april 2008 18:00

Nu har jag också kommit in i bloggträsket och fått en egen bloggsida!!!

Nu ska här skrivas varje dag istället för då och då.

Här ska läggas in bilder från mina sminkningar som jag gör nästan varje dag.


// Morsning korsning

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards