Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av ♥Jennie♥ - 2 oktober 2008 19:59

Ja nu är jag tillbaka i det kalla och regniga Sverige igen.

Gissa om vi längtar tillbaka???

  

Vi har haft två underbara och fantastiskt sköna veckor i Turkiet och när vi satt på Antalyas flygplats o väntade på att åka hem, frågade jag min syster om hon skulle kunna tänka sig åka utomland igen med flyg???

Hon sa JA!!!!!!!

Tjohooooooo!!!!!

  

Då kan vi ju planera och spara till en tvåveckorsresa till min 35-årsdag och Erics 10-årsdag som vi kan fira i ett varmt land utomlands mitt i kalla januari 2010... Hugaliga vad lång tid.

 

Måste slå till med en till innan dess...

Ja detta var bara en snabbvisit så ni vet att vi lever, men jag LOVAR att berätta och visa foto på ALLA underbara händelser vi hade tillsammans...

Föräldrar, döttrar, svärsöner och barnbarnen!!!
   


Nu ska jag packa väskan till Stockholmsresan jag o mannen ska göra i morgon. Hinner knappt hem förrän man ska i vaj igen...

Lämnade dottern i Rinkaby som ska sova där tre nätter.

Det första hon sa när vi kom dit var:

"- Nu får ni köra, mamma o pappa!!!"

Tur att det inte lät på det andra hållet...


Ha det gott så länge mina vänner!!!


   


Fortsättning följer...


FallIsHere-LMG1.gif








Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards