Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av ♥Jennie♥ - 31 oktober 2008 10:40

 42.gif


31 oktober och idag är det dagen vi ska träffas hos mamma o pappa.

Självklart ska vi klä ut oss!!!

Hanna vill vara en prinsessa... men det har hon redan

varit en gång och det är inte så roligt att vara det igen...

Kanske för henne jo, men då får hon vara det på dagis...

1175706672_www-animaatjes-nl.gif

Jag tycker det är häftigast att klä ut sig till olika grejor varje år.

Ha ha... igår när Hanna kollade i ett album på alla år vi klätt ut oss,

såg hon ett kort när jag hade sminkat mig till en gammal gumma.

Hon frågade:

"- Mamma..... vem.... är det????"

Jag sa att det var jag när jag hade sminkat mig till en gammal gumma.

Hon kände inte igen mig!!!

Fidde var glad över att han inte behövde vakna

med synen av mig så på morgonen....

Så här såg jag ut!!!



Menyn vi fick av mamma o pappa:

"Halshuggen och styckad kalkon med möglig gräddsås,

ruttna potatisar, levrad gelé, äckliga ättiksgurkor och sura lingon.

Till efterrätt blir det Skånsk fladdermusäppelkaka med varsås.

Kanske blir det någon entrérätt också, måste diskutera med Dracula först!

Dricka blir det med naturligtvis: Svinablod, grisapiss och svarta tänderdricka!!!"

Välkomna...

    

Om vi ville ha nåt annat, så skulle vi ta med det själva...


Hmmm, jag får väl ta med mig lite vitlök och ett kors 

om man får ett alltför häftigt nafsande i natt... haha...

    



Spooktacular-LMG3.gif




Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards