Alla inlägg den 3 november 2008

Av ♥Jennie♥ - 3 november 2008 15:47

Jag o Hanna satt inne i hennes rum och bakade en kaka.

Hon tar fram olika leksaker och låtsas att i ett badkar är det mjöl...

I en potta finns det vaniljsocker...

Gula klossar är både jäst och ägg...

En vällingflaska låtsas hon är mjölk..

Sen kommer hon på att vi har ju glömt en sak - BAKPULVER!!!

Hon frågar mig var det finns nånstans...

Jag hittar en gul leksak, låtsas att det är bakpulver och säger:

"- Här är bakpulver!"

Då svarar Hanna:

"- Men mamma... den kan vi inte ha... det är ju en rutschkana!!!"

Varför såg jag inte det då ???

Att det var en rutschkana...

Det k a n man ju bara inte ha till bakpulver...


42.gif

Av ♥Jennie♥ - 3 november 2008 11:29

Igårkväll satte jag mig med alla de 351 semesterkorten (som var i oordning) och satte in dom i två album - dessutom i rätt ordning som vi tog dom!!!

Snacka om att det var jobbigt...

Ont i ryggen hade jag med efteråt...

Nu ska jag b a r a skriva in all text bredvid korten med...

Det lär ju ta halva dagen...

  

Stackars Hanna...

Hon får leka alldeles själv såååå länge...

Men hon brukar kunna leka fint själv... om jag tvingar henne...he he.

Hon har liksom inget val.

Det ska inte hon inte ha alltid heller.

Eller jo, två val kan hon få...

Antingen sitter jag och skriver, då får hon leka själv...

Eller så får hon leka själv och så skriver jag texten så länge...

Ha ha ha!!!

  

Taskig mamma eller vad???

Nääää... tycker jag inte.










Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards