Alla inlägg den 12 november 2008

Av ♥Jennie♥ - 12 november 2008 22:33

Fidde åkte till Malmö för att se matchen Malmö - Leksand,

som slutade 2 - 1... Tjohoooo grattis MIF!!!!

  

Alla som var där fick varsin tröja med MIF:s logga.

Alltså 13500 tröjor delades ut...

Kul för det företaget!!!


Hanna skulle på gympa idag, men när vi kom dit ångrade hon

sig och sa att hon kände inte för att vara på gympan.

Vad gör man???

Man kan ju inte tvinga henne att vara där om hon inte vill...

Nästa vecka ska vi ju dit alla tre när de

har uppvisning för bara föräldrarna...

Kul att se vad de gör under timmen...


Usch vad jag känner mig trött o seg på kvällarna...

Det är inte bra med det här tidiga mörkret...

Längtar till 1 dec då ska jag ta fram adventljusstakarna o få

det lite mera myspysigt än vad vi har nu, med bara levande ljus...

  

Nä nu börjar det dra litta i öjnalocken så jag ska dra

mig inåt sovrummet och läsa dagens tidning och reklamen...

Nattinatti på er...


Fgoodnite.gif







Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards