Alla inlägg den 7 november 2008

Av ♥Jennie♥ - 7 november 2008 18:24

... så jag o Hanna får ha en egen myskväll idag.

Vi har gjort chokladpudding som står o stelnar i kylen.

Förmodar att Hanna vill ha popcorn o chips lite senare...

  

Läsken och saften är tyvärr slut så det blir mjölk eller vatten till...

Inte så goda alternativ men vad gör man??

Har precis ringt o beställt pizza.

Eller först ringde jag numret som stod på pizzalistan...

Inget svar utan det tutade upptaget.

Testade igen typ 10 sek efter...

Upptaget.

Ringde igen...

Upptaget...

Är det verkligen så många som ska ha pizza kl 18???

  

Vi är ju hungriga!!!!

Tillslut blev det ledigt.

"- Stefan!" svarade nån i andra änden...

Jag blev så paff men sa:

"- Eh... hej, jag skulle vilja beställa pizza!!!"

Då sa han att han kunde tyvärr inte laga mat...

"- Ha ha, men då skulle du också behövt en pizza, ha ha!" sa jag.

Efter det tryckte jag in numret en siffra i taget j ä t t e s a k t a

för att veta säkert att jag ringt rätt nummer.

Tjoohoo, jag kom rätt och vi kunde äntligen beställa vår mat!!!

Nu står klockan på "Dags att hämta pizza" så nu ska vi cykla...


32.gif









 

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards