Alla inlägg den 28 november 2008

Av ♥Jennie♥ - 28 november 2008 15:50

Jag blev helt förstummad av Hannas sång eftersom jag hörde inte först vilken sång hon sjöng och trodde ett tag att hon lärt sig spanska...

Men jag har försökt tolka hennes ord i form av så här:

"- E west onna wenna questo, e west onna wenna questo,

e west onna wenna questo, anna happi new we!!!"

Jag tycker hon är så söt när hon sjunger denna...

Ungefär som när jag ska sjunga med Eros Ramazotti

när han framför Piu´ Bella Cosa... typ...!!!

Tror att alla som kan italienska hade skrattat så mycket att de

kissat i byxorna om de vetat hur jag sjunger orden i den melodin...

  
Kolla in denna sida o sjung med - om ni kan ...

http://www.youtube.com/watch?v=ok3eHAloBjg





Av ♥Jennie♥ - 28 november 2008 11:50

Om en liten stund ska jag o Hanna cykla bort till Andy´s

med hennes dagiskompis K med mamma o syskon.

Det var ett bra tag sen vi var där sist.

Det blir till att ta med den stora börsen idag...

Jag erkänner - jag vågar fortfarande inte åka den gröna och den blåa.

Tycker de ser så himla läskiga ut...

  


Ikväll kommer vännerna P och M hit till oss på middag och

efter det så lär det bli lite häftig Guitar Hero...

Får se om de har nån sångtalang eller om grannarna ringer

på dörren o frågar om katten har ont i magen eller nåt...

Jag o mannen tränade extra igår på trummor o gitarr...

Man kan ju inte vara sämst när det är vi som har festen, ha ha!!!


222.gif


        18.gif        203.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards