Alla inlägg den 22 november 2008

Av ♥Jennie♥ - 22 november 2008 12:59

Gissa om jag tappade hakan när ANNA BERGENDAHL åkte ut ur IDOL!!!!!

ANNA som hade den mest fantastiska, underbara, härligaste och perfekta rösten av alla - som någonsin varit med och tävlat i IDOL.

Men så är det väl, att de flesta visste att hon redan är så

pass bra, att de inte röstade på henne och därför åkte hon ut...

Shame shame shame...

Jag längtade till programmet bara för att få höra hennes röst.

Att hon åkt ut ur IDOL är säkert ingen panik för hennes del...

Hon kommer med största sannolikhet att få en egen platta inom det närmaste...

Önskar henne all lycka.


Tänk att lilla Penntrollet är kvar!!!!!!!!!

Helt jävla sjukt....

  


Lycka till Anna, jag vet att du kommer slå stort i Europa!!!

Dessa är de allra bästa klippen med ANNA...


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.730266

...och här när hon sjunger med KEVIN

som jag nu hoppas vinner hela skiten!!!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.717241




Av ♥Jennie♥ - 22 november 2008 09:08

Av ♥Jennie♥ - 22 november 2008 08:37

Innan Hanna somnar och hon är i det tillståndet att "vilja-vara-vaken-så-länge-som-möjligt", så brukar hon alltid ligga o sjunga eller prata om både det ena och det andra, utan att det egentligen har någon som helst betydelse...

Det hände häromkvällen då jag satt i soffan och hörde när Hanna frågade:

"- Mamma???"

I den frågan trodde jag att hon skulle fråga varför jag o Fidde inte behöver lägga oss samtidigt som hon, för det har hon också undrat ett antal kvällar...

"- Jaaa?"

"- Duuuu....?"

"- Jaa, vad är det?"

"- Duuu... varför.....ehhhh....varför....ehhhh....mamma???"

"- Ja vad är det?"

"- Eh... varför sover inte Jossa o Stefan....?"

"- Dom ska nog också lägga sig om ett tag tror jag!"

"- Jamen varför.... sover inte dom....under sängen???"

"- Under SÄNGEN????"

"- Jaaaaa....är det bara för att det luktar som fan???" 

Samtidigt som jag asgarvade blev jag alldeles paff av frågan.

"- Eh... nej men LEO sover ju där under deras säng och man brukar ju ligga I sängen och inte under...!!!"


tridog.gif

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards