Alla inlägg den 4 november 2008

Av ♥Jennie♥ - 4 november 2008 22:56

Jag var sugen på att spela Monopol på Wii:et men

jag fick spela själv för Fidde tycker inte det är kul.

Började med en bräda som hette Världsmonopol där

man istället för att köpa gator så köpte man länder...

Det slutade med att alla andra tre (som jag tävlade mot i datorn)

fick sälja sina hus, länder

och tillsist blev dom bankrutt, ha ha ha...

  

Sen testade jag ett annat bräde som hette Godismonopol

där man bl a kunde köpa Polkagrisvagnen, Karamellaffären m.m

Där vann jag igen plus att jag hade mycket pengar kvar...

Tänkte att t r e gånger kan jag bara inte vinna, men testade ändå

en sista gång med det vanliga och traditionella Monopolbrädet med Karlavägen, Vasagatan, Centrum och alla dom igenkänliga vägarna...


12.gif


Jag tänkte logiskt och sparade på slantarna lika mycket

som jag ivrigt köpte många gator jag hamnade på...

En efter en blev de bankrutt, och tänka sig... jag vann IGEN...

  

TRE gånger i rad...

Då måste jag vara duktig...

Tur kan man inte kalla det, för detta spelas med skicklighet...

2,5 timme satt jag o spelade...

Tror jag...?

Äh skitsamma, jag vann ju, så tiden spelar ingen roll egentligen...

  


Nu ska jag strax in o göra mannen sällskap i lustrummet.

Ja... ibland har man lust och ibland inte...

Idag har jag lust... hi hi hi...

Nattinatti...

  









Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards