Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Dessa farliga härligheter...

Av ♥Jennie♥ - 27 november 2008 19:15

Just nu har jag käkat två nävar salta jordnötter.

Det är såå gott...

Igår slank det också ner några undertiden vi kollade på film.

Och i förrgår likaså.

Jag vet, inte så jättebra precis att äta jordnötter såå ofta.

Men vad gör man om man är sugen?

I min hjärna finns bara ett svar: ÄT JORDNÖTTER!!!

Sen visste jag ju att vi hade såna i skafferiet så...



Men å andra sidan har vi marshmallows också, så då kändes det bättre att äta lite nötter istället för sånt fluffigt skum som bara sväller upp i magen...

Fast på sommaren kan jag bara inte låta bli de små goda jävlarna...

Speciellt inte om de är g r i l l a d e!!!

 

Det är en riktig njutningsupplevelse att bara proppa in en eller två,

ja jag kan ta tre med, eller skit i det - jag tar så många jag kan på

pinnen o grillar på som fan, tills bitarna börjar få färg o ryka lite....

Sen vattnas det i munnen när jag ser att de knappt orkar hänga kvar

på grillpinnen och bara väntar på att få ätas upp av lilla glupska mig!!!

Mätt är ett stort ord när bitarna sen är slut.

Jag brukar känna mig som en gigantisk Michelingubbe...

Men det gör jag ju när jag har fått sylt i vecket med - så känslan är

nästan densamma fast utan en magen fylld med fluffiga marshmallows!!!


001glitter.gif









 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Jennie♥ - 6 maj 2009 19:45

Idag lämnar jag denna bloggen för en annan. Tjingeling!!!    ...

Av ♥Jennie♥ - 3 maj 2009 17:30

Igår spelade vi minigolf i Åhus med vännerna M o P, i några kyliga nordanvindar där fingrarna stelnade till och gjorde så alla förlorade, utom "Tur-P" så vi säger Grattis till Dig!!!!! Men bara så du vet så kommer det att bli en revange så småningom...

Av ♥Jennie♥ - 2 maj 2009 13:01

Igår hade vi en mysig grillkväll här nere på gården, som antagligen blir den sista innan vi flyttar. Vi bjöd hit trevliga vännerna M och P och mumsade grillat kött, korv, klyftpotatis, sallad, en god dressing med creme fraiche, ajvar relish, sweet ch...

Av ♥Jennie♥ - 1 maj 2009 15:25

Tur att han kunde denna sången!!!!

Av ♥Jennie♥ - 27 april 2009 18:20

De allra första majblommorna såldes 1907 i Göteborg. Då kostade de 10 öre styck och hela 139.000 såldes. Från allra första början syftade Majblommans insamling till att hjälpa tuberkulossjuka. Tuberkulosen var en av dåtidens värsta folksjukdomar ...

Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards