Alla inlägg den 3 juni 2008

Av ♥Jennie♥ - 3 juni 2008 13:07

Vi är sååå sugna på att köpa en ny tv. Min som är ett antal år piper så infrenaliskt och irriterande efter ett tag. Kollar man på en film och det jäkla pipet sätter igång - är det bara DET man hör tillslut och då går det inte koncentrera sig på filmen. Så vi ska in och kolla på en platt-tv ikväll och se vad de kostar... Såifall får Hanna överta min tv som hon får ha i sitt rum så kan hon kolla på film där inne istället. Super!!!

Sån här skulle jag vilja ha!!!

Av ♥Jennie♥ - 3 juni 2008 12:53

... hade en timmes middag idag och kände för att skriva en stund.

Så här fin och med massor av härliga blommor är min Petunia som hänger ute på balkongen. Jag fick ta kortet inomhus för färgen blev konstig ute.

Tänk att ha ett hus där man kan odla MASSOR av underbara blommor i hela trädgården och i rabatterna med fina krukor!!!



Av ♥Jennie♥ - 3 juni 2008 08:34

Idag ville Hanna ha klänning på sig på dagis och hon fick själv välja vilken.

Hon valde en som jag köpte på HM för ett tag sen och det är en riktig fin sommarklänning med härliga färger i...


Presentation

Omröstning

Vilka färger används mest under påsken i Ditt hem?
 Vitt/blått/grönt
 Grönt/lila/rosa
 Turkost/lila/gult
 Orange/gult
 Rosa/orange/gult
 Blått/rött/grönt
 Rött/orange/brunt
 Gult/grönt/rosa
 Lila/rosa/gult
 Alla färgkombinationer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards